Oonko mä liian herkkänahkainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Mä meinasin eilen saada hermoromahduksen päiväkodilla, ku sielä on yks vanhempi nainen, joka on aiemmin toiminu 20-vuotta perhepäivähoitajana.
Ryhmään on nyt sitte tullu noita alle kolmevuotiaita, joilla monilla on vielä vaipat ja muutama kakkaa vielä välillä vaippaan. Yks poika sitte tuli sinne samaan huoneeseen tämän naisen kanssa ja pojalla oli kakka vaipassa. Nainen sitte tiuskaisi pojalle: "Mee muuallle siitä haisemasta haisunäätä!" Eikä ollu mitenkään lempeästi sanottu, vaan melkeenpä huuti pojalle.
Mä oon ainemminki huomannu, että se puhuu lapsille vähä liian kovaan sävyyn ja aloin sitte kysellä pojilta, että puhuuko se aina noin inhottavasti sielä, niin pojat sitte kertoi, että jos ne ei osaa laittaa esim. jotain vaatetta itte, niin täti haukkuu niitä vauvoiksi, oli sanonu, että: "te ootte ku pikku-vauvoja, ku ette osaa mitään itte!".

Ei mun mielestä tuommosta kuuluisi hoitajan puhua, niinpä jätin johtajalle soittopyynnön, ku ei ollu tänään paikalla. Mua ainakin suututtaa, jos pitää olla tuommosessa työpaikassa, vaikkei vähempää vois kiinnostaa lastenhoito |O

Muakin inhottaa tuollainen puhetapa pikkuisille, ei ole ihan ammattimaista. Lapsella on oikeus HYVÄÄN päivähoitoon. Varmaan kannattaa tosiaan keskustella aiheesta.

Hyvä, että puutut tilanteeseen. Jos minä saisin tietää, että hoitaja puhuu tuohon tyyliin minun hoidossa olevalle lapselle, niin se ois vissisti helvetti valloillaan |O

Ja vaikka suurimmaksi osaksi tuo tiuskii niille pienemmille, niin silti tulee inhottava olo, vaikkei omista lapsista olekaan kyse. Mä meen aina hyvissä ajoin viemään ja hakemaan poikia, niin ehdin kuulla sielä vaikka mitä. Monet tuo ja hakee niin kiireellä lapsensa, ettei tiedä yhtään minkälaisten ihmisten kanssa lapsi päivänsä viettää :|

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Ja vaikka suurimmaksi osaksi tuo tiuskii niille pienemmille, niin silti tulee inhottava olo, vaikkei omista lapsista olekaan kyse. Mä meen aina hyvissä ajoin viemään ja hakemaan poikia, niin ehdin kuulla sielä vaikka mitä. Monet tuo ja hakee niin kiireellä lapsensa, ettei tiedä yhtään minkälaisten ihmisten kanssa lapsi päivänsä viettää :|

Ehkä ne toiset ihmiset käy töissä ja niillä on sen takia kiire?

Tuuthan sitten kertomaan otettiinko sinut tosissaan ja mitä seurauksia mahdollisesti sait aikaiseksi! Musta tuntuu ettei tuollaiseen juuri puututa, johtajat on niin syvältä itsekin. Money talks...

Alkuperäinen kirjoittaja entäs:

No ehkä, mutta kyllä mä töissä olleessanikin menin aina ajoissa, että ehti vaihtaa kunnolla päivän kuulumiset.

Alkuperäinen kirjoittaja entäs:

No ehkä, mutta kyllä mä töissä olleessanikin menin aina ajoissa, että ehti vaihtaa kunnolla päivän kuulumiset.

No mutta sehän on hyvä että sulla on aikaa kytsiä mitä ne tädit siellä tekee. Me muuthan voidaan sitten vaan kiireessä nakata lapset hoitoon. Hyvä kun laitat asiaa eteenpäin.

Ei oo kiva täti :(

Lapsen entisesssä hoitopaikassa on yks tosi kurja ihminen (vanha).

Jos löytyy murunenkin jäkättämistä, se jäkättää.
Ja valittaa, miten olis MIELUMMUN kotona eläkkeellä.

Viimeks sano yhdelle pojalle (kun käveltiin ohi) että kato nyt "Matti" (joka on 3v), jos olisit pukennu tarpeeksi nopeasti, olisit kerennu w kanssa leikkimään!!! (Ilkeä virnistys naamalla)

W siis kuvaa mun poikaa, jotka käyttää samaa pihaa.

Vitsi mikä ämmä. :snotty:

Mä meinasin eilen saada hermoromahduksen päiväkodilla, ku sielä on yks vanhempi nainen, joka on aiemmin toiminu 20-vuotta perhepäivähoitajana.
Ryhmään on nyt sitte tullu noita alle kolmevuotiaita, joilla monilla on vielä vaipat ja muutama kakkaa vielä välillä vaippaan. Yks poika sitte tuli sinne samaan huoneeseen tämän naisen kanssa ja pojalla oli kakka vaipassa. Nainen sitte tiuskaisi pojalle: "Mee muuallle siitä haisemasta haisunäätä!" Eikä ollu mitenkään lempeästi sanottu, vaan melkeenpä huuti pojalle.
Mä oon ainemminki huomannu, että se puhuu lapsille vähä liian kovaan sävyyn ja aloin sitte kysellä pojilta, että puhuuko se aina noin inhottavasti sielä, niin pojat sitte kertoi, että jos ne ei osaa laittaa esim. jotain vaatetta itte, niin täti haukkuu niitä vauvoiksi, oli sanonu, että: "te ootte ku pikku-vauvoja, ku ette osaa mitään itte!".

Ei mun mielestä tuommosta kuuluisi hoitajan puhua, niinpä jätin johtajalle soittopyynnön, ku ei ollu tänään paikalla. Mua ainakin suututtaa, jos pitää olla tuommosessa työpaikassa, vaikkei vähempää vois kiinnostaa lastenhoito |O

Ihanaa että aiot reagoida tilanteeseen. Itselläni on 2-vuotias vaipoissa oleva poika pk:ssa ja pahaa tekee edes ajatella että hänelle kakkaamisen takia tiuskittaisiin/huudettaisiin.

Yhteistyössä