oonko mä jotenkin outo kun en jaksa käydä baareissa kuin muutaman kerran vuodessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kröhöm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kröhöm

Vieras
Ja ikää vasta 25v. Lastenhoito-ongelmasta ei kyse, kun saadaan kyllä lapset, 2kpl, hoitoon kun tarttee mutta sitten yleensä olenkin niin puhki että mieluummin olen vaan jonkin frendin luona lasillisella enkä jaksakaan mennä mihkään. Muita?

:wave:

Juoksin ennen baareissa ihan tarpeeksi. Nykyisin en voi sietää niitä!! Kauhea meteli, tungos, riitaa haastavia känniläisiä jne. Ei kiitos.
Nykyään käyn baarissa "pakon sanelemana" ehkä kerran vuoteen (ja sekin on silloin jos joku esim. työpaikan tilaisuus ja mennään jatkoille tms.)

Ystävien kanssa sen sijaan otetaan kuppia jonkun kotona :p

Mie oon samanlainen. Mies ei baareile, enkä itsekään ole 8 vuoteen käynyt baarissa. Ei oikeasti vois vähempää kiinnostaa. Meillä on kolme lasta ja koko perheellä yhteinen urheiluharrastus, jonka parissa sitä aikaa sitten meneekin...:D

Eipä munkaan tee mieli baariin, eikä tuu ostettua yhtä pulloo kotio ees siideriä... Vaikka välillä kauppaan lähtiessä päätänkin ostaa, ostankin kaikkee hyvää... karkkia, leivoksia, jäätelöö... :whistle:
Lapsi 2v ja yhen kaks siideriä juonu sen syntymän jälkeen...
Tosin ennen neidin alkuakin olin varmaan vuoden juomatta....

Et oo outo.
Tai sit mä oon oudosta oudoin ku en oo 5-vuoden aikana käyny ku kolme kertaa baarissa.
Niistäki sen viimesen kerran selvin päin elokuussa 2006 kun oltiin mun veljen ja sen vaimon yhteisissä polttareissa ja odotin kuopusta.
Eikä meilläkään oo lastenhoidosta kyse. Mummi ottaisi kyllä hoitoon.
Ei miehen kanssa olla baari ihmisiä.

täällä toinen alle kolmekymppinen joka yhtä outo. tämän vuoden baari-saldo taitaa olla 3krt...enkä enempää kaipaa.mies käy joskus kavereiden kanssa,itse jään silloinkin mieluummin kotiin rauhassa löhöileen ja kattoon vaikka leffaa.lastenhoito-ongelmaa ei meilläkään.olen tullut siihen tulokseen,että ehdin baareissa käydä ihan tarpeeksi nuorempana.enää siellä ei ole minulle mitään.kavereitakin on kivempi nähdä jonkun kotona vaikka saunoen tms.

muut tuntemani tämänikäiset äidit käyvät baarissa ainakin kerran kuussa, osa jopa joka viikonloppu. Välillä tuntuu että on ihan mökkihöperöksi tullut. Toisaalta kun opiskelee ja käy töissä niin ei jaksa vaan ja haluaa olla lasten kanssa mahdollisimman paljon kun ovat kumminkin arkisin päiväkodissa. Mutta niin on monella muullakin ja silti menojalkaa vipattaa ja kummastelevat välillä kun en jaksa tai halua. nykyään en meinaa jaksaa ees kaverille naapuriin mennä lasilliselle. Tsissus, vanhaksi tässä on tulossa. :D

No en oo itsekään käynyt moneen vuoteen aktiivisesti baareissa. Tuli siellä juostua ihan tarpeeksi sinkkuaikoina, ei tee sinne nyt edes mieli. Aikansa kutakin. :) Luulin että tää seestymisvaihe liittyy "ikääntymiseen" mut näköjään olin väärässä! :D

Et oo outo. Mulla ei vielä oo edes lapsia, eikä mua nappaa tippaakaan käydä jossaa maksaas itteni kipeeks ja olla siel hälinäs. Jos joskus oon ottan, nii sit oon pyytän kaikki kaverit meille pelailee rallii tai kattoo leffoi ja vähän tissuttelee. Sitte taas seuraavan aamun mieli virkeenä ylös ja menoks.
Jos joskus käyn baarissa niin oon ollu selvinpäin ja kuskina.

Mä olen käynyt baarissa viimeks 5.12.2004
Tapanin päivänä aion käydä. Ystäväni valmistuu lääkäriksi ja tahtoo tarjota lasilliset :)
Mä en vaan jaksa, enkä halua tuhlata sinne rahaa. Säästän rahat matkoihin.

Yhteistyössä