Oonko mä jotenkin epänormaali jos suutun tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hdhdtdjgjdgjd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hdhdtdjgjdgjd

Vieras
Mun mies sanoi, että se haluais mun lisäks toisen naisen sänkyynsä. Mä suutuin sille ja sen mielestä mä oon lapsellinen ja tyhmä eikä tollasesta sais kuulemma suuttua. OONKO MÄ VITTU EPÄNORMAALI?????????

Kukaan meistä ei ollut kärpäsenä katossa kuulemassa miten läpällä miehesi heitti ilmaan tän "universaalin fantasian kahdesta naisesta". Huonoa makua kyllä osoittaa et naistenpäivänä noita laukoo.

Mut siis jätä ihan omaan arvoonsa. Ei tuommosen takia kannata vaivautua. Eri juttu jos se on joku tietty nainen jonka haluaa.

Ehdottomasti kannattaa suuttua kun toinen kertoo avoimesti haluistaan ja fantasioistaan seksin suhteen. Nyt kannattaa vielä pihdata muutama kuukausi että oppii, mokoma! Asioista EI kannata keskustella rauhassa ja aikuismaisesti.

et ole. Toisaalta me jutellaan paljon miehen kanssa näistä asioista ja ns. omista fantasioista ja minusta se on ok. En suutu hänen fantasioista eikä hän minun. Toteuttaminen onkin sitten ihan eri asia.

No jos hän ilmoitti asian sävyyn' aion tämän toteuttaa ja sun pitää vain suostua' niin kyllä, sulla on täysi oikeus suuttua, jos hän taas heitti asian ilmoille vitsinä ja fantasiana joka olis kiva toteuttaa mutta ei ole aietta koska varmaan jo tietää suhtautumisesi, ylireagoit ja pahasti.

[QUOTE="vieras";23307915]Ehdottomasti kannattaa suuttua kun toinen kertoo avoimesti haluistaan ja fantasioistaan seksin suhteen. Nyt kannattaa vielä pihdata muutama kuukausi että oppii, mokoma! Asioista EI kannata keskustella rauhassa ja aikuismaisesti.[/QUOTE]

Peesi. Koska jo fantasia moisesta/kertominen siitä avoimesti jo vähintäänkin pettämistä, ellei jopa pahempaa!!!!

:headwall:

No jos hän ilmoitti asian sävyyn' aion tämän toteuttaa ja sun pitää vain suostua' niin kyllä, sulla on täysi oikeus suuttua, jos hän taas heitti asian ilmoille vitsinä ja fantasiana joka olis kiva toteuttaa mutta ei ole aietta koska varmaan jo tietää suhtautumisesi, ylireagoit ja pahasti.

Ei mun mielestä fantasian kertominen ja kysyminen että mitä vaimo on mieltä ole myöskään paha asia. Jotkut fantasiathan voi toteuttaa, jotkut ovat tuomittuja pysymään fantasioina aina.

Jos toisen naisen mukaan ottaminen sänkyhommiin on pelkkä fantasia, olet suuttumuksesi kanssa epänormaali. Jos puolestaan äijänkutale oli ehdotuksensa kanssa ihan tosissaan, suuttuminen on normaalia.

No et oo epänormaali,kyllä miekin suutuisin helvetisti jos miun ukko haluaisin toisen naisen sänkyyn mun lisäksi.Et ole lapsellinen tai tyhmä.

Yhteistyössä