Oonko mä jotenki erikoinen ja omituinen, ku mua ei kiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja Räiskäle:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
mitä hittoo mä laitan amppelin sellaseen paikkaan mihin porottaa koko ajan aurinko? kun en mä muista sitä koko ajan (edes kerran viikossa) olla kastelemassa :o :xmas:
Oo laittamatta, mutta se kyllä kertoo ihmisestä jotain näin kesäsin.
Mulla on yksi kaveri, asuu rivarissa ja ei raaski ostaa edes sitä yhtä amppelia oven pieleen, kun maksaa kuulemma liikaa.

No mun mielestä se kertoo ihmisestä sen, että sillä ei ole amppelia...

Tai että se on laiska, sillä ei ole mitään silmää, eikä se välitä viihtyvyydestään. Ehkä sillä ei ole edes tauluja seinillä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai että se on laiska, sillä ei ole mitään silmää, eikä se välitä viihtyvyydestään. Ehkä sillä ei ole edes tauluja seinillä?
Niinpä. Mahtaako olla verhoja edes. :whistle:
Amppelit on vielä niin helppoja ostaa ja laittaa vaan roikkumaan tai oven pieleen kun ottaa ne koukut veks, ei tartte edes tunkea sormia multaan tms.

Mutta on se niin vaikee levittää kesän kauneutta kotiinsa. :)

mitä hittoo mä laitan amppelin sellaseen paikkaan mihin porottaa koko ajan aurinko? kun en mä muista sitä koko ajan (edes kerran viikossa) olla kastelemassa :o :xmas:
Mulla on yksi kaveri, asuu rivarissa ja ei raaski ostaa edes sitä yhtä amppelia oven pieleen, kun maksaa kuulemma liikaa.

:laugh: :laugh: joo o. näin juuri :D

:laugh: :laugh: joo o. näin juuri :D

Älä nyt. Meillä tämmöisillä anti-viherpeukalo ihmisillä ei ole kesän kauneutta kotona. Ollaan... no. Kyllä sä tiedät.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Älä nyt. Meillä tämmöisillä anti-viherpeukalo ihmisillä ei ole kesän kauneutta kotona. Ollaan... no. Kyllä sä tiedät.

niimpä :D

kyl mä sisustaa tykkään ja kaikista ihanista yksityiskohdista mun kotona, mutta ei niihin kuulu kukkaset :D

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:

niimpä :D

kyl mä sisustaa tykkään ja kaikista ihanista yksityiskohdista mun kotona, mutta ei niihin kuulu kukkaset :D

Meillä kissa syö kukat B) Mies on kyllä vähän mua taitavampi näissä kukka-asioissa, ehkä se joskus hankkii meidän parvekkeelle jotain muutakin kuin tomaatteja.

Minäkin tykkään sisustaa, mutta kasveista en välitä.

Yhteistyössä