Oonko mä jotenki erikoinen ja omituinen, ku mua ei kiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
kyykkiä tua puskissa :o mä en muista kastella kukkia, siks mullei niitä ole. äiti on tuuppaamassa jotain puskaa mulle ovelle amppeliin, mulle, kuka saa kaktuksenki kuoleen, paikka on viel sellanen et siihen porottaa aurinko koko päivän.

sit mua ei kiinnosta laittaa tonne takapihalle mitää rehuja, ihan sama mitä siel puskee, rikkaruohoo vai heinää, ei mua niitä kiinnosta nyppiä, olkoon siel :D

:snotty:

Nooo...sanotaan nyt vaikka niin, että ei muokaan kiinnosta -paisti keväällä. Aina iskee keväthjuumaus ja tekee mielia istuttaa vaikka mitä, mutta kyllä ne kesäkuun alkuun mennessä on hengiltä saatu.
Mun puutarha on orvokkiamppeli oven pielessä, sen muistaa kastela kun se näyttä tarpeeksi surkealta, mutta en mä halua kesää viettää työleirillä perse pystyssä kökkimässä pusikossa.
Musta ne on outoja, jotka tykkää käyttää vapaa-aikansa työleireilyyn :D

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Nooo...sanotaan nyt vaikka niin, että ei muokaan kiinnosta -paisti keväällä. Aina iskee keväthjuumaus ja tekee mielia istuttaa vaikka mitä, mutta kyllä ne kesäkuun alkuun mennessä on hengiltä saatu.
Mun puutarha on orvokkiamppeli oven pielessä, sen muistaa kastela kun se näyttä tarpeeksi surkealta, mutta en mä halua kesää viettää työleirillä perse pystyssä kökkimässä pusikossa.
Musta ne on outoja, jotka tykkää käyttää vapaa-aikansa työleireilyyn :D

mulle ei iske minkäänlaista keväthuumaakaan, kukkien suhteen :D en saa kiksejä mistää onnistuneista kasvatuksista, niinku mun mutsi :whistle: "jeee tuu kattoon tässä on kukka, jeee tuu kattoon miten hieno" :snotty:

Et oo omituinen :)

Ja jos sua ei haittaa rikkaruohot niin mitäs siinä sitten. Jos ne taas häiritsee, muttei jaksa kitkeä, kannattaa pihasta tehdä ennemminkin iso terassi :D

Ite toistaiseksi tykkään kyllä häärätä tossa pihalla, oli pitkä pätkä tossa ku asuttiin kerrostalossa ni nyt taas jaksaa :D Ja meidän piha on tosi pieni ja yli puolet on terassia.

Mä kyl tykkään kaikista kukista, mut harvemmin muistan niitä hoitaa. Tai saatan ajatella et ehdin kastella ne huomenna, huomenna, huomenna ja sit on mennykki jo pari viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Milli Mehiläinen:

Ja jos sua ei haittaa rikkaruohot niin mitäs siinä sitten. Jos ne taas häiritsee, muttei jaksa kitkeä, kannattaa pihasta tehdä ennemminkin iso terassi :D

Ite toistaiseksi tykkään kyllä häärätä tossa pihalla, oli pitkä pätkä tossa ku asuttiin kerrostalossa ni nyt taas jaksaa :D Ja meidän piha on tosi pieni ja yli puolet on terassia.

en mä jaksa nähdä vaivaa, kun juur koskaan en tuolla takapihalla edes ole. mullon metsä heti siinä vastassa, siitä ei kuljeta, niin kukaan ei mun horsmiani kattele :D jos toi naapurin muori näkee vaivaa siitä, nii senku menee kyykkimään ;)

nurtsiakaan ei tartte leikata, sen hoitaa huoltoyhtiö niiltä, kenellä ei ole pihaa aidattu :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Milli Mehiläinen:

en mä jaksa nähdä vaivaa, kun juur koskaan en tuolla takapihalla edes ole. mullon metsä heti siinä vastassa, siitä ei kuljeta, niin kukaan ei mun horsmiani kattele :D jos toi naapurin muori näkee vaivaa siitä, nii senku menee kyykkimään ;)

nurtsiakaan ei tartte leikata, sen hoitaa huoltoyhtiö niiltä, kenellä ei ole pihaa aidattu :xmas:

Ooh luksusta, ilmainen ruohonleikkaaja :D Meilläkin oli joskus noin mut sit koiran takia piti hommata aita ja hoitaa ite ruohonleikkuu :(

Sit mua ärsyttää ku tossa on noita puita niin hitosti, et siel on joka paikka siitepölyssä koko ajan, sais kaiken aikaa olla rätti kädessä jos meinaa siel hengata. Kyl me grillataan sun muuta, mut ei siel muuten oleskella. Tupakillaki mä käyn vallan etupihalla.

No itse kyllä ihmettelen suuresti ihmistä joka asuu jossain rivitalossa ja ei voi pistää EDES AMPPELIA oven pieleen.. kyllä täytyy jotenkin olla tylsä ja masentava tyyppi.

Ei siellä puskissa tartte rypeä, senkun ostat valmiina ja kaivat maan sisään ja kastelet joskus. TAI OSTAT RUUKUISSA, ei tartte edes kaivaa.
Itse oon maailman laiskin ihminen, mutta kyllä kesällä pitää olla kauniita kukkia!!!

Eli vastaus: Olet erikoinen ja omituinen tässä asiassa, etkä suinkaan positiivisessa mielessä. B)

Mulla on suorituspaineita tuon pihan laiton kanssa. Se pitäis saada nätiksi, muuten loistaa oikein tyhjyyttään tuo meiden pläntti kun naapureilla on kanssa nätit pihat. Koitan siis sinne jotain saada kasvamaan, mutta entä jos kuitenkin epäonnistun? Sitten siellä on kituvia kasveja ja kellastuneita lehtiä vaan... tosi nättiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Räiskäle:
No itse kyllä ihmettelen suuresti ihmistä joka asuu jossain rivitalossa ja ei voi pistää EDES AMPPELIA oven pieleen.. kyllä täytyy jotenkin olla tylsä ja masentava tyyppi.

Ei siellä puskissa tartte rypeä, senkun ostat valmiina ja kaivat maan sisään ja kastelet joskus. TAI OSTAT RUUKUISSA, ei tartte edes kaivaa.
Itse oon maailman laiskin ihminen, mutta kyllä kesällä pitää olla kauniita kukkia!!!

Eli vastaus: Olet erikoinen ja omituinen tässä asiassa, etkä suinkaan positiivisessa mielessä. B)

mitä hittoo mä laitan amppelin sellaseen paikkaan mihin porottaa koko ajan aurinko? kun en mä muista sitä koko ajan (edes kerran viikossa) olla kastelemassa :o :xmas:

mitä hittoo mä laitan amppelin sellaseen paikkaan mihin porottaa koko ajan aurinko? kun en mä muista sitä koko ajan (edes kerran viikossa) olla kastelemassa :o :xmas:
Älä laita sitten jos et viitsi kastella.

Oo laittamatta, mutta se kyllä kertoo ihmisestä jotain näin kesäsin.
Mulla on yksi kaveri, asuu rivarissa ja ei raaski ostaa edes sitä yhtä amppelia oven pieleen, kun maksaa kuulemma liikaa.

Et ole outo etkä ainoa. Minä olen jo kerennyt tappamaan miehen mulle tuoman kukan (nimestä ei mitää tietoa) ja yhden narsissinkin. Tykkään hulluna leikkokukista mutta inhoan sitä kun sormet on mullassa :ashamed:

Oo laittamatta, mutta se kyllä kertoo ihmisestä jotain näin kesäsin.
Mulla on yksi kaveri, asuu rivarissa ja ei raaski ostaa edes sitä yhtä amppelia oven pieleen, kun maksaa kuulemma liikaa.

No mun mielestä se kertoo ihmisestä sen, että sillä ei ole amppelia...

Yhteistyössä