Oonko mä ihan hullu ja kuvittelen raskausoireena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oonko ihan hullu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oonko ihan hullu?

Vieras
Ensinnäkin, syön Yaz pillereitä. Vielä olisi viikko pillereitä jäljellä. Minulla oli ihan selkä ovulaatio aiemmin tämän liuskan aikana. Pillereidenhän pitäisi estää ovulaatio!? Minulla oli kyllä tämän pilleriliuskan aikana mahatauti, mutta silloin ei oltu sen lähemmin miehen kanssa tekemisissä. Pillerit jäi taudin vuoksi 2 päiväksi pois ja kolmantena päivänä otin myös nuo poisjääneet pillerit.
Nyt on tissit kipeenä, alamahassa juilii ja tuntuu kummalliselta. Töissä tuli yhtäkkiä kuvottava olo ja suussa maistui ihan verelle, tai sellaiselle rautaisella. Ja VÄSYTTÄÄ! Eilen nukuin aamulla 10 asti, iltapäivällä nukuin sohvalla 3 tuntia ja väsymys vain jatkui, nukuin 8 tunnin yöunet ja töissä en meinannut tänään saada pidettyä silmiä auki väsymyksen takia... Niin ja päätä särki :(
Voiko nää olla vain jotain kuviteltuja tuntemuksia ja haaveita? Minä olisin valmis saamaan vauvan, mutta mies ei halua, siitä ei edes enää keskustella meillä...
Voiko vauvakuume saada tälläisiä oireita aikaan?

En oo viittiny edes miehelle mitään sanoa, hermostuu vaan.. Minä kun niin kovasti haluaisin vauvan! Mies on sitä mieltä että tämä uusioperhe on ihan tarpeeksi ja yhteistä lasta ei tehdä :(
En kuitenkaan halua tehdä paskamaisia että jättäisin pillerit salaa pois ja hankkiutuisin siten raskaaksi.
Äh, kyllä sitä on naisena vaikeaa... :(
Tässäkin makailen sohvalla ja pidän kättä mahan päällä ja toivoisin niin että siellä mönkisi vauva..
Edellisessä raskaudessa tunsin oireita jo ennen kuin tein testin ja silloin oli eka raskaus ja olin tällainen paljon parjattu teini-äiti ;) :D

Yhdistelmäthän ei 100varmasti estä ovulaatiota, siks niillä on myös niitä muita vaikutuksia kohdunsuulle ja kohdunlimakalvolle.
Mutta nii. Katsoppas sen pakettisi tuoteseloste, sielä on hyvinkin tarkkaan ohjeet kuinka todennäköistä on että olet raskaana riippuen siitä minä kierron päivinä olet unohtanut ottaa pillerin. (muistaakseni kaikissa vaihtoehdoissa kuitenkin lukee, että jos olet unohtanut ottaa kaksi tai useamman, niin saatat olla raskaana).

Eli, viinat ja tupakat pois, ja ostamaan raskaustestiä valmiiksi.

No en polta tupakkaa ja alkoholia olen juonut viimeksi marraskuussa, että niistä ei onneksi ole pelkoa :D Onneks ei ole mitään lääkitystä nyt päällä, koska ihan vähän pelottaisi!

Pillerit on unohtunut liuskan alkupuoliskolla, joten pakkausohjeen mukaan on mahdollista että on raskaana ja ehkäisy teho ei ole ollut ihan täysissä voimissaan.. Nonii, odotan tässä että alkaako menkat vaiko ei ja sitten teen sen testin...

Yhteistyössä