oonko kamala kun en anna miehen juhlia varpajaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirttihirmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä menin nyt sekaisin. Ap harmitteli että onko hän pirttihirmu jos kieltää varpajaiset. Ja nyt kävi ilmi että mies ei edes halua mennä. Täh täh?

Missä se ongelmia ny o?

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Mä menin nyt sekaisin. Ap harmitteli että onko hän pirttihirmu jos kieltää varpajaiset. Ja nyt kävi ilmi että mies ei edes halua mennä. Täh täh?

Missä se ongelmia ny o?

No joku ongelma siellä varmasti on. Sisimmässään taitaa ap tietää et mies haluaisi ne varpajaiset pitää, ei se muuten täällä kyselis. :D

On ok käydä juhlimassa sitten paremmalla ajalla, mutta kun on pieni uusi ihminen (etenkin ihan ensimmäinen) kotona, eikö olisi parempi olla siellä myös itse? Ihmeteltäväähän sinä riittää.
Vai onko varpajaiset miesten tekosyy päästä karkuun alkavaa sirkusta kotona?

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja s:

Missä se ongelmia ny o?

No joku ongelma siellä varmasti on. Sisimmässään taitaa ap tietää et mies haluaisi ne varpajaiset pitää, ei se muuten täällä kyselis. :D

ja siis kummasta oikeesti nyt puhutaan, tämäniltaisesta vai niistä varpajaisista kuten otsikkokin sanoo?!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kirjoitin tuon tämäniltaisen menon koska joku täälä kysyi /sanoi että mies ei pääse mihinkään.. esimerkkinä laitoin tuon tämän illan menon!!!!!

ok :)

voithan ap kysy mieheltäsi että tahtooko varpajaiset. jos tahtoo, kysyt että voisiko ne pitää silloin kun sinullekin on paras, eli kun itsekin olet tilanteen kanssa sinut ja arki alkaa rullaamaan. Jos mies sanoo ettei häntä kiinnosta voit olla tyytyväinen... Kunhan molemmat vaan olisi mahd. tyytyväisiä :)

minusta suhteessa on jotain pielessä jos toiselta pitää tällaiset riennot kieltää. Joko luottamuspula hirveä tai kateus siitä, kun itse ei ole päässyt niin toisenkaan ei tarvi päästä mihinkään. Itse olen myös nyt kolmen lapsen isä ja jokaisen kohdalla varpajaiset juhlinut. Itseasiassa tänään olen kyseisiä juhlia tuoreimman tulokkaan kunniaksi lähdössä viettämään. Edellisen kerran olen käynyt reilu puoli vuotta sitten, joten kovin tavanomaista nykyinen baareissakekkulointi ei itselleni enää ole, toista se oli ennen jälkikasvua.

Mutta yhtäkaikki jos toinen haluaa mennä niin miksi häntä vasten tahtoaan sinne estää menemättä? Syyt mielestäni juurikin jompikumpi edellämainituista tai molemmat. Sinulle ne voi tuntua yhdentekevältä kun ei sinua koske, mutta miehellesi ei ehkä sitä olisi ollut. Itselleni ei ainakaan. Rentoutuminen ja "nollaaminen" uutta tulokasta miettien ja uuteen asennoituminen ainakin itselläni lähtee kyseisestä illasta. Toki onnistuisi ilman sitäkin, mutta en ymmärrä miksi tällaista ei saisi tehdä. Kyseessä on ainutlaatuinen tapahtuma ja juhlitaanhan uuttavuottakin joka vuosi. Vai jääkö mieheltäsi sylvesterikin väliin, siis ainakin jos itse et ole matkassa? Eiköhän tähän vastaus jo tiedetäkin.. ;)

Anteeksi syyttäväsävyinen teksti, mutta jos tämä nyt miettimään vähän laittaisi.

"Rakkauden saatat kadottaa
toisen jos tahdot kokonaan omistaa
kauneuden saat sen kuvittaa
omissa silmissäsi ainoastaan"

ja mä en oikeasti edes käsitä sitä ideaa!! nianen on 9kk raskaana ja sitten kun vauva syntyy mies lähtee ryyppäämään ja hälle annetaan pulloja ja sikareita lahjaksi!

En myöskään ole koskaan tajunnut tätä logiikkaa. Ensin nainen kärsii 9 kk ja sitten mies vielä jättää hänet heti alkuun yksin vauvan kanssa lähteäkseen vetämään viinaa kavereiden kanssa.

Meillä ei ole varpajaisia vietetty, ei tuo mies ole niitä kyllä edes maininnutkaan, joten eivät liene hänenkään mielestä ole olleet tarpeelliset.

jos niin paljo potuttaa menkää ite joskus juhlimaan =)
tai sitten ihan vaan kavereita kylään,hyvää syömistä jne..

Toki jokainen saa parisuhteessakin niitä omia menoja mennä, mutta mielestäni pointti on siinä, että niitä menoja ei tarvitse järkätä siihen tilanteeseen, kun on juuri tullut pieni vauva kotiin. Kyllä niitä baari-iltoja kerkeää varmasti joskus myöhemminkin viettää, vai kuinka?

Yhteistyössä