S
s
Vieras
Mä menin nyt sekaisin. Ap harmitteli että onko hän pirttihirmu jos kieltää varpajaiset. Ja nyt kävi ilmi että mies ei edes halua mennä. Täh täh?
Missä se ongelmia ny o?
Missä se ongelmia ny o?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Mä menin nyt sekaisin. Ap harmitteli että onko hän pirttihirmu jos kieltää varpajaiset. Ja nyt kävi ilmi että mies ei edes halua mennä. Täh täh?
Missä se ongelmia ny o?
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja s:Mä menin nyt sekaisin. Ap harmitteli että onko hän pirttihirmu jos kieltää varpajaiset. Ja nyt kävi ilmi että mies ei edes halua mennä. Täh täh?
Missä se ongelmia ny o?
No joku ongelma siellä varmasti on. Sisimmässään taitaa ap tietää et mies haluaisi ne varpajaiset pitää, ei se muuten täällä kyselis.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kirjoitin tuon tämäniltaisen menon koska joku täälä kysyi /sanoi että mies ei pääse mihinkään.. esimerkkinä laitoin tuon tämän illan menon!!!!!
ja mä en oikeasti edes käsitä sitä ideaa!! nianen on 9kk raskaana ja sitten kun vauva syntyy mies lähtee ryyppäämään ja hälle annetaan pulloja ja sikareita lahjaksi!
jos niin paljo potuttaa menkää ite joskus juhlimaan =)
tai sitten ihan vaan kavereita kylään,hyvää syömistä jne..