Oonko ihan PASKA IHMINEN???

  • Viestiketjun aloittaja Sanni
  • Ensimmäinen viesti
tuutikki
Jaksat paremmin jos pidät lapsen. Jos et pidä, takuulla kadut sitä loppuelämäsi. Ja jospa sinulle ei enää suodakkaan toista mahdollisuutta, ajattele sitä. Olen itse pitänyt lapsen ja ollut alusta alkaen yksin. Alussa sopeutuminen vei aikansa ja väsyneenä tuli mietittyä teinkö sittenkään oikein kun pidin lapsen... Mutta nyt on kuukausia vierähtäny ja voin kertoa etten koskaan ole ollut näin onnellinen ja tyytyväinen siihen että edes kerran elämässäni olen tehnyt oikean ratkaisun! Jos siis itse haluat lapsen, älä edes mieti pärjäätkö, takuulla pärjäät ja apua saa kun osaa pyytää! Ja oikeesti lapset on lahjoja, joita saadaan (niin kliseeltä kuin kuulostaakin). Kaikella on jokin tarkoitus, myös sillä että juuri nyt olet raskautunut! Toivotan kaikkea hyvää, mitä ikinä sitten päätätkin :)
 
vieras
Oletko kertonut äidillesi teidän erosta. eikö ole ketään joka lähtis sun mukaan? Onko sulla parasta kaveria? Jos ei ole sellaista kaveria, niin kyllä niitä löytyy viimeistään kun vauva tulee. Ihan uusi kaveripiiri muista äideistä. Ja uusi, ihana elämä sinulle! Usko pois, tämäkin vaihe menee ohi, ja kaikki näyttää paremmalta taas. Tsemppiä!
 
Sanni
Olen siis 34v. Parhaat ystäväni neuvolaan.. Hmmm.. Ei. Ei heitä lapset kiinnosta. Eikä sitoutuminen.

Äitini tietää kyllä erosta, oli oikein soittanut miehelleni ja haukkunut sen pystyyn, oli vielä lopuksi sanonut ettei sillä ole mitään asiaa ikinä enään vanhempieni silmien alle. Vanhempani ovat siis lähempänä 70v.
 
Sanni
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni:
Olen 9 viikolla, ja mieheni ei haluakaan lasta.
Oletko varma että ei halua lasta, eli onko mies sanonut näin? Pelkkä sivusuhde ei välttämättä tarkoita ettei voisi haluta lasta sinun(kin) kanssa.
Olen varma. Sanonut sen heti kun jäi kiinni suhteesta.
 
vieras
Oletko siis kysynyt mieheltäsi haluaako olla tekemisissä lapsen kanssa? Onko hän muuttanut tän toisen naisen luo?

Minä luulin, että olet joku teini. Minä olen nyt 34 v. ja kyllä mulla ainakin on sellainen tunne, että nyt jos saan toisen lapsen niin olen onnekas. Ei voi ottaa raskautumista enää itsestäänselvyytenä kun on kolmissakymmenissä. Kyllä varmasti pärjäät, jos haluat.
 
Sanni
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko siis kysynyt mieheltäsi haluaako olla tekemisissä lapsen kanssa? Onko hän muuttanut tän toisen naisen luo?

Minä luulin, että olet joku teini. Minä olen nyt 34 v. ja kyllä mulla ainakin on sellainen tunne, että nyt jos saan toisen lapsen niin olen onnekas. Ei voi ottaa raskautumista enää itsestäänselvyytenä kun on kolmissakymmenissä. Kyllä varmasti pärjäät, jos haluat.
Joo, siis mies sanoi ettei halua olla lapsen kanssa tekemisissä, ei halua lasta ja piste.
 
Älä tee aborttia ainakaan miehesi takia, jos noin pitkään on kärsiny lapsettomuudesta ja halunnut lasta, niin ei siitä kannata tuollasen paskiaisen takia luopua.

Kyllä sinä ja lapsi pärjäätte kahdestaankin.

On päätöksesi mikä tahansa, niin toivotan sulle tsemppiä.
 
Sanni
Alkuperäinen kirjoittaja White pearl:
Älä tee aborttia ainakaan miehesi takia, jos noin pitkään on kärsiny lapsettomuudesta ja halunnut lasta, niin ei siitä kannata tuollasen paskiaisen takia luopua.

Kyllä sinä ja lapsi pärjäätte kahdestaankin.

On päätöksesi mikä tahansa, niin toivotan sulle tsemppiä.
Kiitos.
 
hei, mäki oon näin normaali vaikka mun faija ei halunnut mua ja ollaan nähty kolme kertaa mun elämän aikana.
tosin tilanne sikäli eri että olen vahinkolaukaus, mutta ite en tekis tuossa tilanteessa aborttia, koska raskautumiseen on menny noin kauan aikaa..
 
tripod
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Oletko varma että ei halua lasta, eli onko mies sanonut näin? Pelkkä sivusuhde ei välttämättä tarkoita ettei voisi haluta lasta sinun(kin) kanssa.
Olen varma. Sanonut sen heti kun jäi kiinni suhteesta.
No miestä ei tarvitse kuunnella tässä asiassa, jos todellakin on harrastanut suojaamatonta yhdyntää kanssasi viimeiset 5 vuotta. Mutta sinulla on tietenkin täysi oikeus tehdä abortti, jos et halua ryhtyä yksinhuoltajaksi tässä tilanteessa.
 

Yhteistyössä