Oonko ainoa ketä toi jenni vartiainen ällöttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minä naisesiintyjistä tykkään enemmänkin kuin miehistä, mutta noi kaksi on jotain niin kamalaa...

Se mua just huvittaa, että se on jännää miten toisiin ihmisiin vaan tuntee luontaista inhoa, ja toisista taas pitää samantien. Jotenkin maagista... mistä ne tunteet tulee. Jotain kemiaa se on.

Ihan totta. Mulla on sua kohtaan (tai sun juttuja kai paremminkin kun ei irl tunneta) samantyyppisiä inhontunteita. Ei vaan kemiat kohtaa, niinhän se on.

[QUOTE="Mamma italiana";22607173]missà mielessà lahjakas? kuuntelin just yhden sen lualun, ihan tusinatavaralta kuulosti, mutta ehkà pitàis kuunnella enemmàn ymmàrtààkseen[/QUOTE]

:D :laugh: Sittenhän meillä onkin oikea asiantuntija arvioimassa.

Alkuperäinen kirjoittaja öriöri;22607681:
Feikki todellakin. Ei keksitä mitään omaa, videotkin on täynnä Lady Gaga/Madonna/tms. apinointia.

Paska mikä paska. En pystyis katsomaan sen videoita, ni niistä ei tietoo.. mutta voin kuvitella. :x

[QUOTE="lilli";22607155]Minusta jenni ei ole edes nätti.. samanlailla jalustalle nostettu kuin esim kiira korpi joka ei hänkään ole sen kummemman näköinen kuin tavallinen kaduntallaaja.
Jennin musiikki ei iske minuun mitenkään,samanlaista tusina kamaa mitä nykyään tulee joka tuutista.[/QUOTE]

Hah hah! Molemmat on kuule superkauniita tavalliseen kaduntallaajaan verrattuna. Olet vaan kateellinen!

[QUOTE="Joo";22607876]Hah hah! Molemmat on kuule superkauniita tavalliseen kaduntallaajaan verrattuna. Olet vaan kateellinen![/QUOTE]

Katellinen joopa joo..aina vedetään kateellisuus kortti,kun ei osata muutakaan. Esim laura lepistö on kauniimpi kuin korpi.

[QUOTE="vieras";22608326]No, ei nyt ällötä, mutta en tykkääkään.[/QUOTE]

Tuotettu tuote. Valitaan joku nais- tai miespuolinen henkilö, tarpeen mukaan, tietyissä kokouksissa ja sitä aletaan tsemppaamaan. Nyt se on tää ja huomenna joku toinen. Tehdään sellaista massalle sopivaa laskelmoitua "persoonallista" jutskaa ja silleen...

:)

Maija Vilkkumaa on ihan paras. Sillä on ruma ääni ja se ei ole kaunis mutta sopii niin omiin lauluihinsa että se on ihan paras.

jenni ei oikeastaan sano mulle mitään. Ihan ok ja nätti mutta tosiaan aika tusinakamaa.

Minä taas en tiedä miksi mutta Anna Puu jotenkin tökkii vastaan vaikka sen laulut on ihan ok niin jotenkin mä en tykkää niistä ja siitä.

En mäkään sanois että "ällöttää" mutta ei kyllä iske meikäläiseen sitten yhtään. Mä en rehellisesti sanottuna käsitä miksi sitä ylistetään niin paljon.. Ehkä just se älytön ylistys kuitenkin melko keskinkertaisesta persoonasta ja laulajasta, ällöttää. Ihmiset on lampaita.

Kyllä minä naisesiintyjistä tykkään enemmänkin kuin miehistä, mutta noi kaksi on jotain niin kamalaa...

Se mua just huvittaa, että se on jännää miten toisiin ihmisiin vaan tuntee luontaista inhoa, ja toisista taas pitää samantien. Jotenkin maagista... mistä ne tunteet tulee. Jotain kemiaa se on.

Mulla ihan sama tuota Jenniä kohtaan. Ymmärrän ja älyän, että hän on ihan viehättävä tyttö, joka osaa laulaa, mut mä vaan en tykkää siitä. En sen ulkonäöstä enkä äänestä. En voi sille mitään. Enkä tykkää Maija Vilkkumaastakaan.

Emma Salokoski on hyvä! Eli sekin todistaa, että en vihaa kaikkia naisartisteja! :D

Muakin ihmetyttää noin vahvat reaktiot johonkin julkkikseen. Mä en tykkää Antti Tuiskusta, mutta ei hän mua ällötä tms. Lauri Tähkä tuntuu aiheuttavan joillekin suuria traumoja ja sitäkin ihmettelen, että miksi pitää suorastaan vihata jotakin.

Se tähkä on vaan niin ällö niine irvistyksineen ja nahkishousuineen. Ei Jenni sentään niin ällö ole kuin Tähkä.

Yhteistyössä