Oonko ainoa ketä toi jenni vartiainen ällöttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole suosikki mutta ei tietty mitenkään myöskään ällötä. Vähän teennäinen kun tekemällä tehdään jotenkin niin "mystistä"/ tms sellainen humiseva ääni.

En muista, olenko jo vastannut aiemmin, että kyllä ällöttää. Molemmat, mutta vartiaista pystyy juuri ja juuri kuuntelemaan, vilkkumaa saa rääkymisellään korvat vuotamaan verta.

Ja etenkin se jennin uusin radiossa renkutettu turvasana-biisi on naurettava. Epätoivoinen yritys saada vähän lisää vaaraa ja seksiä imagoon. Sanat ovat kun jostain sketsiohjelmasta: olen väsynyt hiplailuun, tuu tänne, niin veroilmotus unohtuu... aah uuh"...
Ne helvetin läähättkset ja henkäilyt joka lauseen alussa :X3:

En muista, olenko jo vastannut aiemmin, että kyllä ällöttää. Molemmat, mutta vartiaista pystyy juuri ja juuri kuuntelemaan, vilkkumaa saa rääkymisellään korvat vuotamaan verta.

Ja etenkin se jennin uusin radiossa renkutettu turvasana-biisi on naurettava. Epätoivoinen yritys saada vähän lisää vaaraa ja seksiä imagoon. Sanat ovat kun jostain sketsiohjelmasta: olen väsynyt hiplailuun, tuu tänne, niin veroilmotus unohtuu... aah uuh"...
Ne helvetin läähättkset ja henkäilyt joka lauseen alussa :X3:
Mun ei tartte tykätä kaikesta maailman musiikista.
Jos joku osaa tehdä semmoista mikä myy ja mistä jotkut tykkää niin siitä vaan.

Neumanni ei osaa laulaa. Mut Dingo on silti ihan jees. Beatlesitkin aikanaan tyrmättiin osaamattomina hulttioina kunnes paljastui, että osaavat tehdä biisejä jotka myy.
Joten Deccan levypomo varmuudeksi kiinnitti Rollarit kun ei tahtonut osaamattomuuttaan tehdä toista munausta.

Yhteistyössä