oonko ainoa jota ärsyttä koko äitienpäivä

  • Viestiketjun aloittaja mustikkatassu
  • Ensimmäinen viesti
mustikkatassu
siis mun mielestä kyseisessä päivässä ei ole mitään eroa tavis sunnuntaihin??

mies keittää sen aamukahvin, ihan niinkun joka ikinen aamu, lapset on jo niin isoja ettei koulussa tehä mitään äititenpäiväjuttuja ja toisaalta pienin on niin pieni ettei sekään mitään osaa/voi tehdä

mies on minun mieheni, ei lapseni, joten senkään ei kuulu minulle mitään tehdä/järkätä

no joo, mut se siitä, tietyllä tavalla kateellinen olen teille joilla järkätään kaikkea kivaa huomiseksi :ashamed:
 
JONSERED Karhunkantaja
Tänä vuonna ärsyttää...

Esikoisen opettaja antoi aloittaa korttien teon, mutta taas tuli niin "kiire" ettei niitä saatu valmiiksi. Nyt esikoista harmittaa, sillä pienemmillä on ihanat lahjat ja itse tehdyt kortit antaa.
 
Ei se mua ärsytä, minua ei vai pahemmin kiinnosta koko hössötys.

Kun äitini kuoli luulin päässeeni lopullisesti koko touhusta, ja sitten eron jälkeen minut löysi mies jolla oli äiti...jotenka nyt minulla on anoppi jota on muistettava äitienpäivänä. Blääh, pakko kait se on huomenna lähteä kyläilemään ja syömään kakkua. Mies osti onneksi tänään kukan.
 
:wave:

Olen jo monta kertaa ehtinyt ristimään sen yhdeksi turhimmista pyhistä.
EVVK vaan pätkän vertaa.

Mä en todellakaan kaipaa mitään rehupuskia tai kuppeja sänkyyn :eek: .
Saan joka viikonloppu nukkua niin pitkään kuin huvittaa, joten sekään ei perusteluksi päivälle riitä.
Ylimainostettu ja turha mielestäin.

 
stranger
Täällä myös yksi ärsyyntynyt.
Aivan turha ja tekopyhä kauppiaitten juhla koko äitienpäivä!
Arvosta n äitiyttä ja kaikkien äitien tekemää työtä, mutta äitienpäivästä on tullut jotain ihme suoriutumista!
Mulle kelpaa ihan täysin lasten tekemät kortit ILMAN ruusuja ja lahjoja ja kakkuja ja kahvia sänkyyn.
Tykkäämistä ja työn arvostamista pitäisi näyttää joka päivä.
OLKOON JOKA PÄIVÄ ISIEN, ÄITIEN, LASTEN JA YSTÄVÄN PÄIVÄ!!!
 
Meidän perheessä ei oo ikinä oikeestaan vietetty pahemmin äitienpäivää. Siis niinku lapsuudenkodissa. Nyt ku on oma lapsi niin asia saa uuden merkityksen. Tosin poke on niin pieni ettei tajuu vielä mitään.

En oo koskaan ymmärtänyt miks miehen pitäis muistaa vaimoaan ku eihän se oo sen äiti. Tai että mun pitäis ajatella anoppia....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:36 vili43 kirjoitti:
:wave:

Olen jo monta kertaa ehtinyt ristimään sen yhdeksi turhimmista pyhistä.
EVVK vaan pätkän vertaa.

Mä en todellakaan kaipaa mitään rehupuskia tai kuppeja sänkyyn :eek: .
Saan joka viikonloppu nukkua niin pitkään kuin huvittaa, joten sekään ei perusteluksi päivälle riitä.
Ylimainostettu ja turha mielestäin.
Juuri näin. Peesi koko asialle. Mulla on lisäksi niin huono suhde äitiini, että sekin vaikuttaa asiaan. Mitään pakkopuskaa en hälle ala kantamaan. Teeskentelyä koko pas.ka. Hymy pers.eessä sielä odottaa, että lapset muistaa taas, vaikka itse käyttäytyy todella törkeästi ympäri vuoden. Haukkuu, nälvii, valehtelee ja muistaa aina mollata meidän lapsetkin maan rakoon. Me vietetään kotona kiva tavallinen sunnuntai pikku kakulla, lasten korteilla ja yhdessä olemisella.
 
Lunatic
Ei munkaan äitienpäivä eroa mitenkään muista sunnuntaista.
Ihan turha pv. Taas saa synnytyskoneet mitaleita, äitiyden mitta on kai lastenmäärä, ei se millasen esimerkin ja huolenpidon antaa.

Sillon kun olin raskaana, sain exältä ruusun. :D <br><br>
 
Tiedän sinusta melkein kaiken
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:18 mustikkatassu kirjoitti:
mies on minun mieheni, ei lapseni, joten senkään ei kuulu minulle mitään tehdä/järkätä
Sä olet miehes lasten äiti!
Kyllä meillä ainakin mies muistaa äitienpäivänä kiittää siitä, että olen äiti hänen lapsilleen!
No kukin tavallaan.

Enemmän mua ärsyttää jo etukäteen huominen tai maananytainen kirjoittelu täällä, kun haukutaan miehet ja anopit lyttyyn. Tai anoppien haukkuminen tuntuu alkaneen/jatkuneen jo tänään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:38 stranger kirjoitti:
Täällä myös yksi ärsyyntynyt.
Aivan turha ja tekopyhä kauppiaitten juhla koko äitienpäivä!
Arvosta n äitiyttä ja kaikkien äitien tekemää työtä, mutta äitienpäivästä on tullut jotain ihme suoriutumista!
Mulle kelpaa ihan täysin lasten tekemät kortit ILMAN ruusuja ja lahjoja ja kakkuja ja kahvia sänkyyn.
Tykkäämistä ja työn arvostamista pitäisi näyttää joka päivä.
OLKOON JOKA PÄIVÄ ISIEN, ÄITIEN, LASTEN JA YSTÄVÄN PÄIVÄ!!!
Peesaan täysin kirjoitustasi. Äitienpäivä on alkuperältään amerikkalainen, kauppiaiden myyntiä kasvattava tapajuhlapäivä. Pärjäisin erittäin hyvin ilman koko tapajuhlaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:38 Pesunkestävä Martta kirjoitti:
Meidän perheessä ei oo ikinä oikeestaan vietetty pahemmin äitienpäivää. Siis niinku lapsuudenkodissa. Nyt ku on oma lapsi niin asia saa uuden merkityksen. Tosin poke on niin pieni ettei tajuu vielä mitään.

En oo koskaan ymmärtänyt miks miehen pitäis muistaa vaimoaan ku eihän se oo sen äiti. Tai että mun pitäis ajatella anoppia....
Täytyy kuitenkin muistaa, että ilman sitä miestä ei sustakaan olis äitiä tullut. Ja musta on kohtuutonta odottaa, että esim. kolme vuotias lapsi osaisi ilman sitä isän apua järjestää äidille pienen erilaisen aamuherätyksen.
 

Yhteistyössä