Oon viikonlopun yksin vauvan kanssa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Starbucks

Aktiivinen jäsen
09.08.2007
4 183
0
36
Mitä mä teen koko viikonlopun kun oon yksin, eikä oikeen ketään ystäviäkään enää lähellä. Ukko lähti työmatkalle :snotty: Nyt iski sellainen tyhjyys, viikonloput on aina pyhitetty perheelle.
Oonko koko viikonlopun kaksplussalla? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Ootko masentunu?
Mä käyttäsin sen viikonlopun lepäilyyn. Kun vauva nukkuu, nuku sinäkin.

en oo masentunu, mut väsynyt kylläkin :D Nyt perun puheeni, nukkuminen on ainut asia mistä nautin 100% se on ihanaa :heart:

Mun mieheni teki esikoisen vauva-aikana matkatöitä ja saattoi välillä joutua olemaan reissussa viikonloppuisinkin. Muistan ne viikonloput erityisen raskaina juuri siitä syystä, kun kaikki muut olivat silloin perheidensä kanssa. Enpä minäkään tuohon mitään vastausta keksinyt, yritin vain pitää päivärytmin kohdallaan, että sai edes vauvan uniajat ottaa rennommin. Tsemppiä teille!!!

Nukut vauvan kanssa, varaat herkkuja jääkaapin pullolleen ja käyt vauvan kanssa vaunulenkeillä. Ja ehkä puhut pari pitkää puhelua kavereillesi ati kutsut jonkun kylään.

Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Ootko masentunu?
Mä käyttäsin sen viikonlopun lepäilyyn. Kun vauva nukkuu, nuku sinäkin.

en oo masentunu, mut väsynyt kylläkin :D Nyt perun puheeni, nukkuminen on ainut asia mistä nautin 100% se on ihanaa :heart:

Ja osta just niitä ruokia mistä ite tykkäät ja ulkoile, kun haluat jne. Välillä tekee ihan hyvää olla ihan vaan kahdestaan vauvan kanssa ja mennä ihan vaan teidän kahden rytmeillä. Tiedän, että on ihanaa kun isi on kotona, mutta kannattaa opetella nauttimaan myös omasta vauva-ajasta ilman muita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nukut vauvan kanssa, varaat herkkuja jääkaapin pullolleen ja käyt vauvan kanssa vaunulenkeillä. Ja ehkä puhut pari pitkää puhelua kavereillesi ati kutsut jonkun kylään.

Minä yrittäisin tätä. Mahdollisimman paljon herkkuja ja mahdollisimman paljon unta. Eli aina unta kun vauva nukkuu.

Meillä mies lähtee tänään harrastamaan ja palaa sunnuntaina kotiin. Minun suunnitelmat on levätä (toivottavasti myös nukkua) paljon, käydä kirjastossa, tehdä vähän puutahrahommia, herkutella, käydä shoppailemassa ja tehdä vaan sellaisia asioita mistä nautin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minä yrittäisin tätä. Mahdollisimman paljon herkkuja ja mahdollisimman paljon unta. Eli aina unta kun vauva nukkuu.

juu kokeilen tuota, vaikka olen kyllä dietillä :whistle:
Kiitti kaikille huolenpidosta! =) . Hiukan parempi mieli :wave:

Mitä mä teen koko viikonlopun kun oon yksin, eikä oikeen ketään ystäviäkään enää lähellä. Ukko lähti työmatkalle :snotty: Nyt iski sellainen tyhjyys, viikonloput on aina pyhitetty perheelle.

Onko sulla profiilissa ihan oikee kuva ?

Alkuperäinen kirjoittaja :

ei, kun löysin tuon kuvan ja ihastuin :heart:

Se on ihana !!!

Kiva kuva :)

Yhteistyössä