Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:Nautit siitä kun saat kerrankin olla kaksi päivää vauvan kanssa ihan kahdestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:täällä ollaan kans. toki isompia lapsiakin on. vauva sairaana eli ketään ei kyläile.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Ootko masentunu?
Mä käyttäsin sen viikonlopun lepäilyyn. Kun vauva nukkuu, nuku sinäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Ootko masentunu?
en oo masentunu, mut väsynyt kylläkinNyt perun puheeni, nukkuminen on ainut asia mistä nautin 100% se on ihanaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Ootko masentunu?
en oo masentunu, mut väsynyt kylläkinNyt perun puheeni, nukkuminen on ainut asia mistä nautin 100% se on ihanaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jääkiekkoa tulee klo 20.00.Suomi-Venäjä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nukut vauvan kanssa, varaat herkkuja jääkaapin pullolleen ja käyt vauvan kanssa vaunulenkeillä. Ja ehkä puhut pari pitkää puhelua kavereillesi ati kutsut jonkun kylään.
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jääkiekkoa tulee klo 20.00.Suomi-Venäjä.
juu täytyy laittaa kisa-studio pystyyn!
Varmaan kaikkien aikojen hiljaisin kisa-studio![]()
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nukut vauvan kanssa, varaat herkkuja jääkaapin pullolleen ja käyt vauvan kanssa vaunulenkeillä. Ja ehkä puhut pari pitkää puhelua kavereillesi ati kutsut jonkun kylään.
Minä yrittäisin tätä. Mahdollisimman paljon herkkuja ja mahdollisimman paljon unta. Eli aina unta kun vauva nukkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Mitä mä teen koko viikonlopun kun oon yksin, eikä oikeen ketään ystäviäkään enää lähellä. Ukko lähti työmatkalle :snotty: Nyt iski sellainen tyhjyys, viikonloput on aina pyhitetty perheelle.
Oonko koko viikonlopun kaksplussalla? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mää oon melkein aina yksinmies on yrittäjä. no oon jo tottunu, vaikka seura olis kiva vähä useammin =) mullakin on vauva ja kolme vanhempaa lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Mitä mä teen koko viikonlopun kun oon yksin, eikä oikeen ketään ystäviäkään enää lähellä. Ukko lähti työmatkalle :snotty: Nyt iski sellainen tyhjyys, viikonloput on aina pyhitetty perheelle.
Onko sulla profiilissa ihan oikee kuva ?
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Mitä mä teen koko viikonlopun kun oon yksin, eikä oikeen ketään ystäviäkään enää lähellä. Ukko lähti työmatkalle :snotty: Nyt iski sellainen tyhjyys, viikonloput on aina pyhitetty perheelle.
ei, kun löysin tuon kuvan ja ihastuin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:Mitä mä teen koko viikonlopun kun oon yksin, eikä oikeen ketään ystäviäkään enää lähellä. Ukko lähti työmatkalle :snotty: Nyt iski sellainen tyhjyys, viikonloput on aina pyhitetty perheelle.
ei, kun löysin tuon kuvan ja ihastuin :heart: