Oon välillä pulassa ton 6-vuotiaan kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "riksu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"riksu"

Vieras
Eskarin alotuksen jälkeen ei ole enää mitään kunnioitusta vanhempia kohtaan (haukkumista, kiroilua, vastaan sanomista), ohimennen tönii (muka salaa) pikkusisarusta, heittelee ja potkii leluja, uhkailua (esim. "jos et peru kotiarestia niin tiputan telkkarin!").

En keksi enää mitään uutta rangaistuskeinoa mikä oikeesti tehois. Tällä hetkellä on huoneessaan rauhoittumassa kun heitti ulkona mua lelulla. Lisäksi otin yhden lempileluista jäähylle (siihen sain raivokkaan vastauksen "mä varastan sen kun oot vessassa, et sä voi multa viedä mitään!"

Lelu jäähyt ollu käytössä nyt puolisen vuotta. Ja niitä käytetään sillonkun uhma koskee jotain lelua. Eikä sillä oo kyl ollu mitään tehoa koska tyttö unohtaa kahdessa päivässä jo ne lelut. Lelut saa takaisin yleensä viikon päästä.

Jos uhma koskee muita ihmisiä niin silloin on yleensä saanut kotiarestia ja joutuu oleen yksin huoneessaan 10min. Anteeksi osaa pyytää aina sen jälkeen kun on rauhottunut, mutta unohtaa asian jo viidessä minuutissa ja uhkailu alkaa taas jos ei saa haluamaansa.

Meidän perheessä asioista puhutaan aina kun tytö on rauhottunut ja tuntuu että oikeesti ymmärtää asian mut sit ei kuitenkaan. Ja syyksi riehumiselle tyttö antaa aina ärsytyksen.

Nyt tarvisin todella kipeesti uuden keinon tytön ohjaukseen. Neuvolassa sanottiin että jatkat vaan samaan malliin..

Yhteistyössä