oon tässä ihmetelly miten kauan mun kärsii vielä mässäillä vähän väliä ilman lihomista, bmi 18,5... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkkuperse

Vieras
aikasemmin söin terveellisesti. mut nyt menee herkkuja harva se ilta. ei tuu painoo ei . oikeestaan sais tulla mut en varmaan oikeesti halua..mitenhän kauan voi syödä näin että rupee näkyy. vai vaihtasko huomenna proteiini pitosempaan ja jatkas liikunnan harrastamista niin kun ennenkin...vois varmaan :)

Eihän se paino-indeksi mitään kerro siinä suhteessa,että vaikka indeksin mukaan olisi lähellä alipainoa/normaalipainoinen, kyllä se nahka alkaa löllymään ja selluliittia puskemaan/lihakset surkastumaan ajan mittaan..
Piiloläskit ne vasta kauheita on, ne ihmiset jotka päällepäin näyttävät tosi hoikilta jne. muttakun vaatteet lähtee niin huhhuh..

Mä aloitin tosissaan liikunnan harrastamisen ja sainkin sen seurauksena painoa lisää jonkun kilon. Ja vaikka hoikka olen edelleenkin, niin näytän vartalosta paljon paremmalta kuin aiemmin kun minussa on muutakin kuin pelkkää luuta ja nahkaa. :) Ennen mulla oli BMI 18 ja jotakin.

[QUOTE="vieras";22526079]Mulla ainakin alkoi painoa kertyä niin pikkuhiljaa, ettei sitä edes tajunnut. Ennenkuin suunnilleen vuosi oli mennyt ja paino noussut 6 kiloa...[/QUOTE]

Itselleni kävi ihan samoin, bmi oli alunperin 18 ja siihen mennessä olin harrastanut hyvin paljon liikuntaa ja syönyt melko kevyesti. Liikuntainnostus lopahti suunnilleen puoleen ja sitten heti kesällä alkoi herkutkin maistua vähän reippaammin. Vuodessa paino oli noussut 5 kiloa, osa oli kai turvotusta, mutta osa ihan läskiä.

Enpä mä ainakaan enää 25 vuotiaana voi ihan miten sun sattuu syödä tai olla ihan ilman liikuntaa, kyllä nousee paino. Tilanne oli ihan eri 7 vuotta sitten, mutta nyt on kyllä näin, että sitä painoa saa tarkkailla jos haluaa hoikka olla... ja itselleni ei riitä pelkästään se, että on hoikka vaan vartalon tulee olla myös muuten kunnossa. Selluliitti, pömppis ja jenkkikset ei ollut mitenkään kiva juttu. Ei vaikka bmi oli vielä ihan ok 20.

Yhteistyössä