Oon ollu reilu 6 viikkoa polttamatta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Ja nyt tekee ihan hirveästi mieli tupakkaa |O . Ekaa kertaa tulee tupakkatuska näin lujana |O |O Nyt oon syönytkin sen himon edestä :snotty: Kahden vaiheilla, menen ostaa, en mene, menen.... |O |O En mene!

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Älä helvetissä mene!

Keksi äkkiä jotain tekemistä, ettei tarvii ajatella koko asiaa. Liikunta tms. auttaa aika hyvin :)

Heh oon tänään jo Zumbaillut, keppijumppaillut ja peppua pyöritellyt musiikin tahdissa |O

Älä mene! Noita hetkiä tulee vielä pitkään!
Itse olin viimeksi polttamatta 8kk, kun tuli just tollanen kova mieliteko ja sorruin :(
Nyt oon ollut polttamatta reilun vuoden ja noita hetkiä on enää tosi harvoin.
Tsemppiä =)

olet, mitä se mulle kuuluu

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Ja nyt tekee ihan hirveästi mieli tupakkaa |O . Ekaa kertaa tulee tupakkatuska näin lujana |O |O Nyt oon syönytkin sen himon edestä :snotty: Kahden vaiheilla, menen ostaa, en mene, menen.... |O |O En mene!

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Samassa jamassa. 7,5vkoa ja tänään on niiiiiin vaikeaa että. Suurin kiitos kuuluu toki anopille. :kieh:

Tsemppiä! Mä meen syömään appelsiinia ja porkkanaa, jospa se tästä. Pieni purkautuminen teki terää :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mitäs kaikkia positiivisia muutoksia olet huomannut lopettaessasi polttelun :)

Rahaa on säästynyt shoppailuun ja olo on puhdas :). Töissä mukavampaa kun ei tarvii juosta röpöllä, ja ruoka maistuu paremmalta + hajuaisti parempi. Kokki musta tulee niin pelkkää plussaa nuo edellä mainitut. Negatiivista että ruoka on mulle nykyään kaikkeni! Rakastan syömistä :(

Yhteistyössä