Oon niin vitun huono äiti, etten jaksa elää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ka

Vieras
Nyt riitti, ei kiinnosta enää kasvattaa lapsia. Haluan pois tästä maailmasta. ei tämä onnistu. heti, kun on huono päivä, niin huudan vaan, puran huutamalla tätä vitun tuskaa. ja enää en halua lapsille huutaa, joten parempi kuolla. aina kun saan kerättyä luottamuksen, tuleekin paska fiilis ja taas huudan...

Auttaisiko jos kävisit juttelemassa jonkun kanssa? Oletko yksin vai onko mies elämässä mukana? Elämää ei kannata päättää,vaan hakea apua ja jos et itse pysty niin olisiko lähipiirissä joku joka auttaisi? Kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin :) Elä vaadi itseltäsi liikoja, olet varmasti hyvä äiti!

Ystävä rakas, oletko puhunut pahasta olostasi neuvolassa tai esim. terveyskeskuksessa? Myös suurissa sairaaloissa toimii ns. kriisipäivystys, jonne voi soittaa, kun tuntuu just tollaselta tai mennä käymään. Sinä olet masentunut ja se ei ole mitenkään kovin harvinainen tauti - siihen on jopa lääkkeitä saatavilla. Ota heti yhteyttä johonkin auttavaan tahoon, koska sinä olet maailman paras äiti lapsillesi ja he tarvitsevat sinua vielä monta vuotta <3

olen jutellut sairaanhoitajan kanssa. ei ole sinällään ollut mitään apua. parempina päivinä olen kuin enkeli, pahoina päivinä musta ei ole mihinkään. miksi ei vois vaan olla huutamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen hakenut jo apua. ei se auta. en vaan halua, että huutaminen toistuu. en voi sietää ajatusta, että pilaan lapsein lapsuuden.

Et varmaan pilaa lapsiltasi lapsuutta.
Mitä apua olet hakenut ? Kun kerroit, että se ei auta.
Mikä apu auttaisi ?

http://www.mll.fi/

tiedän, että tarvitsee äidin. mutta en halua lapsista mitään sekopäitä. silloin menee elämänhalu, kun jälleen keraan huutaminen toistuu, vaikka luulin jo päässeeni siitä eroon. miten voin nyt korvata lapsille sen huutamisen 1,5 vuotiaalle? mitä teen, ettei hänen ole paha olla

olen jutellut sairaanhoitajan kanssa. ei ole sinällään ollut mitään apua. parempina päivinä olen kuin enkeli, pahoina päivinä musta ei ole mihinkään. miksi ei vois vaan olla huutamatta.

Miksi et kokeile jotain terapeuttia ?
Psykologia ?
Löytyiskö läheltä ?

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
olen hakenut jo apua. ei se auta. en vaan halua, että huutaminen toistuu. en voi sietää ajatusta, että pilaan lapsein lapsuuden.

Et varmaan pilaa lapsiltasi lapsuutta.
Mitä apua olet hakenut ? Kun kerroit, että se ei auta.
Mikä apu auttaisi ?

http://www.mll.fi/

puhunut ammattiauttajan kanssa. toisinaan tulee vaan sekavampi olo kun siellä käy.

Soita päivystykseen, normaaliin tai suoraan psykiatriseen, näin päivisin sinnekin kai voi soittaa. Kerro nuo tunteesi sinne. Saat kyllä apua, ja se helpottaa vielä vaikka nyt tuntuu ettei siitä ole mitään hyötyä. Älä jätä lapsiasi yksin. Olet heille rakas vaikka joskus huutaisitkin.

Hae apua. Lastesi ja ennen kaikkea itsesi takia. :hug:

tiedän, että tarvitsee äidin. mutta en halua lapsista mitään sekopäitä. silloin menee elämänhalu, kun jälleen keraan huutaminen toistuu, vaikka luulin jo päässeeni siitä eroon. miten voin nyt korvata lapsille sen huutamisen 1,5 vuotiaalle? mitä teen, ettei hänen ole paha olla

Olet läsnä ja hänen luonaan.
Olet kiinnostunut aidosti, mitä hän tekee.
Hellyyttä.

hmm - miten sun verenpainetaso - mulla oli tosi korkea verenpaine ja olin todella vihainen ja ärtynyt koko ajan. helpotti semmonen lääke kuin beetasalpaaja - jos unohdan ottaa sen, olo on tosi kiukkunen ja sydän tykyttää ja tulee raivottua. Myös siihen masennukseen on lääkkeitä, jotka oikeesti auttaa ja parin kuukauden päästä olo on ihan toinen. Ekat pari viikkoa masennuslääkkeen alotuksen jälkeen on kuulemma vaikeimpia ja itsemurhariski suurimmillaan ennen kun se lääke rupeaa tehoamaan - joskus pitää jopa vaihtaa lääke toiseen. Tästä syystä sitä lääkkeiden ottoa PITÄÄ seurata eli käydä siellä jonkun kanssa keskustelemassa, vaikkei siitä muuta apua tuntuiskaan olevan. Tsemppiä sulle, olet rakas ja tärkeä ihminen, muista se!!! :hug:

Yhteistyössä