Oon niin väsynyt tähän sikainf. juttuun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oon väsynyt tähän sikainf. hommaan. Väsynyt pelkäämään sitä ja keskustelemaan aiheesta. Silti luen aina kaikki aloitukset ja jutut lehdistä ja pelkään vaan enemmän. Miksi, oi miksi tämmöisen taudin piti tulla?

minun mielestä ihmisiin viljellään ihan turhaa hysteriaa!!! tauteja on ollu aina ja tulee aina olemaan ja tämä on yksi niiden joukossa. ite kuulun riskiryhmään enkä todellakaan ota rokotetta koska se tauti tulee jos on tullakseen ja se vie minulta hengen JOS niin on tarkoitettu, jokaisella meillä on tietty määrä elonpäiviä olipa sikaflunssaa tahi ei.

Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä:
minun mielestä ihmisiin viljellään ihan turhaa hysteriaa!!! tauteja on ollu aina ja tulee aina olemaan ja tämä on yksi niiden joukossa. ite kuulun riskiryhmään enkä todellakaan ota rokotetta koska se tauti tulee jos on tullakseen ja se vie minulta hengen JOS niin on tarkoitettu, jokaisella meillä on tietty määrä elonpäiviä olipa sikaflunssaa tahi ei.

Itse uskon myös tuohon, että elinpäivät on jokaisella ennalta luetut mutta silti minua pelottaa tämä tauti. Eniten lapsieni puolesta, toinen ihan pieni vauva vasta. :(

kuumeisia yskiviä ihmisiä, eivät ymmärrä annettuja ohjeita soittaa ensin tk;n vaan tulevat suoraan vastaanotolle ja heti pitäis päästä...ja sitten puhelimet soivat taukoamatta, kun meille nousi kuume.... itse olen ollut hiostavan maskin takana koko päivän ilman ruoka/kahvitaukoa

Yhteistyössä