Oon niin kypsä tohon mieheen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En vaan enää jaksa! Tätä tää on, päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen.

Mitään ei tee mun hyväksi, ei mitään. Mä en jaksa enää olla perheen kantava voima. Se, joka huolehtii, että jokaisella on hyvä olla, oikeat vaatteet oikeassa paikassa, ruokaa nenänsä edessä ja hammaslääkärit sun muut tilattu ja huolehdin, että menevät paikalle jne.

Tällä kesäomalla olisin halunnut vain yhden asian: mies olisi varannut meille matkan, vaikka vain risteilyn. (olin tästä sanonut useampaan kertaan) Mutta ei. Ei edes kylpyläreissua, ei mitään.

Tää loma on yhtä paskaa kuin arkikin. Itkettää vaan palata töihin huomenna.

Miehelle johon et voi luottaa missään asiassa, nii jätit hänen vastuulle sen koko kesän ainoan mukavan asian? :D

No hei, mitäs jos nyt ihan itse varaat itsellesi jonkun kivan viikonloppuloman jo seuraavalle viikonlopulle? (y)

Jos ruoanlaitto tympii, niin älä laita ruokaa. Nykyään kaupasta kuin kaupasta saa tuoretiskiltä valmiiksi valmistettua ruokaa.

TÄmä! Tällä palstalla on jo useaan kertaan kerrottu, että jos ruuanlaitto pännii, niin siitä työpaikan Amicasta saa ostaa kotiin lähtiessä ruuan mukaansa. Ja toinen vaihtoehto on tosiaan kaupan tuoretiskit. Eikä se ole yhtään sen kalliimpi ratkaisu, kuin ostaa raaka-aineet ja alkaa kokkailemaan.

Missä helvetin 60-luvulla siellä maalla eletään?! Pyykin pesee kone ja toinen kone kuivaa. Illallinen tulee työmatkalla napattua ravintolasta, joita ainakin tässä Helsingin keskusta-alueella on kuin sieniä sateella. Siivouksen hoitaa Freska ja hammaslääkäriajan saa varattua netissä. Miksi te itse teette elämästänne noin hankalaa?!

1. Älä huolehdi miehen ruuasta, pyykeistä tai hammaslääkäristä jos se aiheuttaa sulle ahdistusta.

2. Varaa matka jos sen väliin jääminen aiheuttaa sulle ahdistusta.

Yhteistyössä