Oon niin hiton väsynyt,että alkaa kohta heittään päässä..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poikki

Vieras
Eihän ihminen pärjää täysjärkisenä,jos valvoo 19t ja nukkuu 5t pätkissä..Näin on minulla mennyt jo kauan,siitä on tullut pysyvää:( 3 pientä lasta ja kokopäivätyö,jonne joudun lähtemään aikaisin,koska kuljen julkisilla..Käy väsyttäväksi.Mies tekee vuorotyötä,ja tuntuu että on koko ajan joko töissä tai väsynyt...Pienin huutaa aina täysillä ainakin tunnin,kun olen laittanut sänkyyn(2-v.)Ja menee sitten aikaa,että saan isommatkin rauhoittumaan,koska pienimmän pitää rauhoittua ensin..Koko iltarutiini on levinnyt käsiin..Alan olla huolissani itsestäni,koska töissä olen ylienergine ja pirteä,ihan kuin yliaktiivinen..Ja illalla kun vihdoin pääsisin sänkyyn niin mietin vain arkisia juttuja,merkkailen kalenteria maanisesti ja olo on sellainne,että miksi nukkua olleenkaan,kun ajan voisi käyttää tehokkaasti..Suunnittelen päiville paljon hommia ja menoja,mutten jaksa kuitenkaan yhtään mitään..Olo on surkea,ja kukaan ei auta enkä jaksa kellekään valittaa,teille vain.

perhetyöntekijä apuun? sukulaisia tai muuta verkostoa? Itse nukun öisin tunnin pätkissä ja teenkin siksi paljon yövuoroja, mutta sinä tarvitset lepoa!! Tsemppiä!

Voimia sulle, varmasti on rankkaa. Yrittäsit nukkua ittekin kun saat lapset unille. Ja koeta unohtaa se kalenteri, ja käy saikkua jos ei helpota, koska tosta voi palaa loppuun aika nopsaan.

Sitä pelkäänkin,että palan loppuun,kun en osaa ottaa kuitenkaan tosissaan..Mulla on sellainne asenne,että "selviän mistä vain ja miten vain",jotenkin olen kuvitellut,etten tarvi edes unta paljoa...Mutta nyt alkaa tulla näitä kummia "päänheittoja",olo on epätodellinen välillä,enkä tunne itseäni..:( Sitä on tottunut siihen,että se olen minä,joka nukun vain vähän ja pärjään sillä.Mut ehkä en pärjääkään..En uskalla päiväuniakaan ottaa,että jos ei sitten tule uni ollenkaan illalla,mutta kun en pääse aikaisin illallakaan nukkumaan,kun tytöt huutavat,ja vaikaka mies antaisikin mennä nukkumaan niin en osaa rauhoittua,jos lapset eivät ole rauhoittuneet..Vaikeaa:( Pakko vaan tähän on jotain "unilomaa"kohta hakea..

Hyvin pärjää. Itse väännän 2-3 tunnin yöunilla menemään. Ruokatunnilla sitten töissä päikkärit. Viikonloppuisin luksusta kun saa nukkua jopa kuusi tuntia yössä, sitten raksalle. Tervettä tuskin, mutta pakko mikä pakko.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvin pärjää:
Hyvin pärjää. Itse väännän 2-3 tunnin yöunilla menemään. Ruokatunnilla sitten töissä päikkärit. Viikonloppuisin luksusta kun saa nukkua jopa kuusi tuntia yössä, sitten raksalle. Tervettä tuskin, mutta pakko mikä pakko.

Minäkin luulin pärjääväni,mutta hajamielisyys,keskittymiskyvyn puute yms.saavat tuntemaan itseni ihan kummaksi..Pelkään,että unohdan kohta jotain todella tärkeää,esim.omat lapseni ja heidän hyvinvoinnin..Parisuhdetta en enää jaksa hoitaa..

Yhteistyössä