Oon niin happy!!!! Saatiin sossusta avustusta ja ostettiin niillä raketit! :)))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerrankin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kerrankin

Vieras
Mietittiin miehen kanssa miten meillä olis varaa kerrankin ostaa raketteja niin että naapuritkin on kateellisia. Keksittiin sit että haetaan sossusta avustusta joka me ihme kyllä saatiin kun oikein valitettiin kaikesta :D Tiukillahan me ollaan mutta ihan hyvin pärjätty mut ei meillä olis varaa ollut ostaa yhtäkään rakettia - taaskaan joten nytpä kerrankin saadaan lapsillekin kunnon näytös ihan OMILLA raketeilla! Oon niin onnellinen että meitä onnisti eikä hävetä yhtään :)

Alkuperäinen kirjoittaja sietäs hävetä;29393528:
sietäs hävetä

Miksi? Jos me oltais meidän tuloilla eletty leveämmin eikä kitkuteltu niin ei meillä olisi ollut tuloja tarpeeksi perustarvikkeisiin. Mutta osataan elää tiukemminkin joten rahaa jää säästöön. Sossun mukaan saimme ihan oikeutetusti toimeentulotukea jota ei olla aiemmin tajuttu edes hakea vaikka olisimme varmasti saaneetkin. Kai me saamme tehdä rahoillamme mitä huvittaa ja onhan siitä iloa koko perheelle, ja naapureilekin ;)

Vaude, nythän teidän kannattaa sitten hakea vastaisuudessakin sossusta rahaa, niin saatte viinaa ja oluttakin hommattua ja vedettyä useammin niitä perskännejä. Ei tarvi käyttää jokaperjantaiseenkossuun niitä säästöjä, hienoa! :)

mulla olis rahaa ihan palkkatöistä muta emme ota raketteja tänä vuonna, vaan hödynnämme kaupungin ilotulituksen:) lisäksi tässä naapurustossa on aina ollut hienoja raketteja :)

Eipä olla osteltu, vaikka varaakin olisi. Mennään katselemaan kaupungin lasten ilotulitusta, ei vastaavaan olisi itsellä kuitenkaan varaa, siinä kalpenee naapureidenkin ilotulitulitukset.

Noillekin rahoille olisi ollut varmaan järkevämpääkin ja kestävämpää käyttöä, millä naapurit saisi kateelliseksi.

Yhteistyössä