mulla oli nuorempana (17v) kaveri jonka tiesin olevan ihastunut muhun ja tää kaveri oli tosi mukava, hauska,ihana ja kaikkea, mutta omalla tavallaan ruma yhden yönkin vietin tän kaverin kanssa mutta se jöi sit siihen,koska mä ajattelin just niin että mitähän muutkin ajattelis jos mä tällasen kanssa seurustelisin yms.. ja jätin sen siihen ja palasin yhteen entisen poikaystäväni kanssa ja vielä vuosienkin jälkeen mua kaduttaa miksi mä olin niin tyhmä, mitä sitten vaikka sitä olis kokeillu ja sit huomannu,että ei se toimikaan,mutta olisin kuitenkin kokeillu edes, vähän tän jälkeen kun mä palasin takas exän luo niin tää kaverikin alko seurusteleen ja mä olin tosi kateellinen ja tiedän että se olis siinä vaiheessa veilä ottanu mut jos olisin pyytänyt, mutta annoin asian olla... ei olis pitäny... tällä hetkellä tää kaveri seurustelee yhä edelleen sen saman tytön kanssa,joten sille se oli oikea valinta ja olen mäkin vihdoin löytänyt itselleni sen "oikean" eli vielä tänäkin päivänä (35v) mä mietin missä olisin nyt ja miten asiat olis menny jos olisin antanut tälle kaverille mahdollisuuden! joten mä sanoisin että yritä edes, anna teille mahdollisuus! niin ja mitä tulee tähän kaverin vaimoon,niin hän on tosi kaunis ollu aina ja kukaan meijän kavereista ei kuitenkaan oo ajatellu että miten toi voi seurustella noin "ruman" kaverin kanssa joten olisko ne ajatellu sitä munkaan kohdalla.....