Oon lopettamassa imetystä ja...

Tiedän mitä onni on

Aktiivinen jäsen
15.08.2008
1 815
0
36
Olo on todella vaikea ja haikea. Tuntuu kuin olisin tekemässä lapselleni todella pahaa :( Päivisin ei oo enää hetkeen tissiä tarvinnut (paitsi päiväunille mennessä jos on nukkunut sisällä). Viime yönä sit koitin olla imettämättä ja voi sitä huutoa, siinä äidin sydän todella särkyy. :'(

Miten tästä selviää?

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
miksi lopetat? itse lopetin silloin kun alkoi kyrsiä itseäni ja tyttökin oli kiinnostuneempi mukeista. menee lähemmäs 2v, jota taas who suosittelee.

Pitäis palata töihin tässä pikkuhiljaa... Mulla ei kyllä oo vakipaikkaa mut oon hoitaja ja sillä alalla luulis töitä kyllä löytyvän.

Mä en kyllä arvannu että tää lopetus näin vaikeaa olis, lapsi kun viime yönä itki niin kovasti ja sen kasvoilta jotenkin niin näki sen luopumisen tuskan etten tahdo millään kestää ja tulee itku itseltäkin. :(

Mä muistan ton, molemmat itkettiin eka yö :( Lopulta herätin isännän ja tyttö nukahti melki heti hänen syliin...
Itse itkin vielä seuraavana päivänä sitä lapsen kasvoilta kuvastunutta katsetta. :(

Parissa viikossa meni ohi! =)

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Mä muistan ton, molemmat itkettiin eka yö :( Lopulta herätin isännän ja tyttö nukahti melki heti hänen syliin...
Itse itkin vielä seuraavana päivänä sitä lapsen kasvoilta kuvastunutta katsetta. :(

Parissa viikossa meni ohi! =)

Musta ei taida olla tähän. Nyt nukahti rinnalle. Lapsi ei oo tähän vielä valmis enkä minä liioin. Menköön nyt omalla painollaan.
Aluksi koitin äsken nukuttaa muilla keinoin, mut repi mun paitaa pois ja oli niin epätoivoinen etten vaan kestänyt. Tuntui kuin tieten tahtoen vahingoittaisin lastani. Ehkä tämä onnistuu vähän myöhemmin.

Meillä siirryttiin allergioiden takia korvikkeelle lapsen olleessa 5kk. Kolmena iltana huusi, joista viimeisenä enää noin 5min. Viikon kuluttua imetyksen lopettamisesta hihkaisi ilosta, kun näki tuttipullon. Itse en tuossa vaiheessa olisi pystynyt nukuttamaan lasta vaan isä sitten hoiti sen ja nukuttaa itse asiassa edelleenkin useimmiten (poika nyt 1v).

Yhteistyössä