Oon liian mustasukkainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Mä en tajua, mikä mua vaivaa. OOn nykyään hirveen mustis tuosta miehestä. En tykkää edes siitä, jos joku vieras nainen menee sille baarissa juttelemaankaan. Ja jos mä oon mukana niin kyllä annan lähdöt.
Kauheaa olla näin mustasukkainen!! Tiedostan kyllä itse, että ei oo järkee, mutta kun mustasukkaisuuden peikko iskee niin en voi itselleni mitään...
Varmaan suurin syy on se, että koen itseni rumaksi ja ällöttäväksi, vaikka mies vakuuttaakin että olen kaunis ja ihana. Itsetuntokysymyshän tämä on selvästi.
En mä onneksi vielä mitään taskuja tai puhelinta tutki, mutta en tykkää siitä et se menee vaikka baariin ilman mua. Pelottaa että menetän sen :(
Mies itse ei oo koskaan antanut mitään aihetta epäluottamukseen mutta silti en osaa luottaa. Ahdistaa tämmöinen...

Mulla on muutenkin joku ihme kausi menossa. Jatkuvasti itkettää ja väsyttää. Voisin vaan nukkua koko päivän jos nyt ensin vaan saan unen. raivostun pikkuasioista ja kaikki ottaa päähän. En tykkää itsestäni nyt yhtään et eipä olis ihme jos mies jonkun paremman löytäisikin :ashamed:

No ei se oo mullakaan kaukana ollu, jos joku mulle vieraampi nainen on jostain syystä miestäni halannu... :ashamed:
Ei tää asia tuu edes joka päivä esille, ei välttämättä ees joka viikko, mut on tää silti karmeeta. Toivottavasti en koskaan ala edes yrittämään rajoittaa miehen elämää silleen, että se ei sais edes telkkaria kattoo. Sellastakin oon kuullu tapahtuneen...
Pelkään että musta tulee samanlainen epäluuloinen psyko joka vahtii miestään kuin haukka.

mäkin oon kovin mustis vaikkei aihetta ole. oon kaunis,enkä sitä epäile,mutta kropastani en pidä. nyt oon raskaana,mutta mä seurustellessa lihoin 10kg. mies vaan tykkää,varsinaista ylipainoo ei ole kun 2kg. mutta mä en pidä,tän takia mun itsetunto on aika alhaalla. synnytyksen jälkeen jatkuu laihdutuskuuri,eikähän kilojen karistua tuo itsetuntokin taas kasva normaaliin lukemiin.

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
mäkin oon kovin mustis vaikkei aihetta ole. oon kaunis,enkä sitä epäile,mutta kropastani en pidä. nyt oon raskaana,mutta mä seurustellessa lihoin 10kg. mies vaan tykkää,varsinaista ylipainoo ei ole kun 2kg. mutta mä en pidä,tän takia mun itsetunto on aika alhaalla. synnytyksen jälkeen jatkuu laihdutuskuuri,eikähän kilojen karistua tuo itsetuntokin taas kasva normaaliin lukemiin.

mä toivon kans, että kunhan mä saan painooni putoomaan ja pidän itsestäni taas niin eiköhän tää älytön mustasukkaisuuskin ainakin vähene..

Voin vaan sanoa sulle, että mulla oli aikoinaan aihettakin mustasukkaisuuteen, mutta opettelin itsehillintää ja nielemään kaiken mitä kuulin ja näin. En välittänyt mistään ja sitten lopulta huomasin etten enää oikeasti välittänytkään mistään.
Tällä tarkoitan vaan sitä, että älä hyvä ihminen tee ongelmaa asiasta, jos se ei oikeasti ole ongelma.
Hah hah olipa hyvä neuvo.

mä olen myös huomannut että olen mustasukkaisempi lihomisen myötä =( aina minulla on olo että mieheni ei huomaa/arvosta minua tai minun mielipiteitäni saatikka että hän keskustelisi minun kanssani mutta kyllä hänellä silloin vitsit lentää ja juttu luistaa kun jonkun toisen naisen kanssa juttelee ja jotenkin tuntuu kun hän katsoisikin niitä toisia aivan eritavalla, ihaillen. voi olla tietysti että itse päässäni näen kaikki asiat vääristyneesti kun tunnen itseni niin arvottomaksi.

rinnat ovat minulle myös yksi mustasukkaisuuden aihe. itselläni ei ole rintoja enään oikein ollenkaan lasten ja imetyksien myötä niin suorastaan näen punaista kun huomaan mieheni juttelevan jonkun isorintaisen naisen kanssa. raivostuttavaa itselle sekä varmasti myös miehelle tämä mustasukkaisuus vaikka yleensä en saa mitään raivokohtausta varsinaisessa tilanteessa vaan kylmästi pidän suuni kiinni niin sitten saatan jälkeenpäin asiasta vittuilla

Jotenkin olen kai alkanut väheksyä itseäni naisena kun en onnistu tulemaan raskaaksi. Masennun-syön-lihon-masennun-syön ja niin edelleen. Yritän nyt kovasti katkaista tätä kierrettä.
Kyllähän mä tiedän ettei tässä hommassa oo mitään järkeä, mutta näköjään se järki tietyissä paikoissa pakenee päästä. ärsyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
mää olen joskus sortunu lyömään 4v. ennen poikaa yhtä akkaa kun meni halaan mun miestä...
olen mielestäni ihan ok mutta kirjotuksen perusteella todellakin yhtä mustis omasta ukosta kuin sinä... ei oo kivaa mutta en minä tälle mitään voi...
suutun niin saakelisti jos sille joku akka sanoo ees moi... kun poikaa vartosin ja olin tosi räjähdys altis muutenkin... tällö joku blondi moikkas sitä... mitä minä.. huusin että "huora"

et silleen...

kirjotellaan :wave:

huomasin joo että olet mustis

Mulla oli exän kanssa koko ajan mustasukkainen olo päällä. Nykyisen ihanan mieheni kanssa sitä ei ole ollut kertaakaan. Luotan niin paljon ja tiedän, että mies ei ikinä tekisi mitään pahaa mulle. Sitä kun en exästä tiennyt...Eli siis sulla kenties väärä mies? Tai sitten äkkiä hoitoa.

mää olen joskus sortunu lyömään 4v. ennen poikaa yhtä akkaa kun meni halaan mun miestä...
olen mielestäni ihan ok mutta kirjotuksen perusteella todellakin yhtä mustis omasta ukosta kuin sinä... ei oo kivaa mutta en minä tälle mitään voi...
suutun niin saakelisti jos sille joku akka sanoo ees moi... kun poikaa vartosin ja olin tosi räjähdys altis muutenkin... tällö joku blondi moikkas sitä... mitä minä.. huusin että "huora"

et silleen...

kirjotellaan :wave:

Sulla taitaa muutenkin päässä hiukan viirata. En ymmärrä miten miehesi kestää sua, tai no, samanlainen kai hänkin sitten. Hae hoitoa, ethän ole terve!

Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:
Mulla on muutenkin joku ihme kausi menossa. Jatkuvasti itkettää ja väsyttää. Voisin vaan nukkua koko päivän jos nyt ensin vaan saan unen. raivostun pikkuasioista ja kaikki ottaa päähän. En tykkää itsestäni nyt yhtään et eipä olis ihme jos mies jonkun paremman löytäisikin :ashamed:

mua ei taas itketä ja muuten kaikki asiat on tosi hyvin mutta tuo ylimustis juttu on mulla ongelma...
Ja se kyllä on nyt tullu todistettua, että sulla on ongelma!

Yhteistyössä