Oon kihloissa...enkä pysty laittaan sitä faceen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
47
Maapallo:)
Eilen sit nyksä kosi...mut siis en haluis muistella sitä, kun jäi tosi huono fiilis siitä. Oli elämäni eka kosintatilanne enkä olisi tod. uskonnut, et se menisi noin. Nyksä vain laittoi leffan pauselle ja polvistui ja näytti _halpaa_ sormusta :( Olin ihan, et et oo tosissasi että laita se leffa takaisin pyörimään. Mut pakkohan siihen oli vastata: kyllä joo. Sit se pussasi mua ja jatkettiin leffan kattomista, mut emmä tietenkään pystynyt keskittyyn enää siihen...Soitin parille kaiffarille ja ne oli ihan innoissaan, et jee saatiin ensi kesäksi kesä morsian...Kyl se into vähän tarttui muhunkin, mut jtnkin en ole varma et pystynkö sitoutumaan mun nyksään loppu elämäkseni vaikka se kaikista paras ja rakkain ja ihanin oma höpöpuuppelini onkin. Se on kyl _hyvännäkönen_ ja _trendikäs_ sekä _sexy_ mies, mut mut a) sillä on alkoholi ongelmia ja peliriippuvuus...yli 50 % sen tuloista menee juomiseen ja uhkapeleihin b) en ole ihan varma, et oonks selvittänyt välini exän kanssa...pelkään et se masentuisi, jos kuulisi mun olevan kihloissa...Sit toisaalta, et miksi haluan olla kihloissa, niin a) olen jo niin vanha, et oon päättänyt haluta naimisiin ens vuonna b) kyllähän se olisi kiva esitellä sormusta, jos se sormus olisi vain hieno...Toi oli muuten myös huono puoli, et sormus ei ole hieno. Miksi mä laittasin faceen, et kihloissa kun en haluaisi, että exä tietää? Enkä haluis onnitteluja enkä esitellä tätä paskaa sormusta siellä :(

Yhteistyössä