Oon JULMA, julma, julma...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Miehen sisko, kohta 15v. ois täällä meillä alituiseen, bestiksensä kanssa. Ne haluaa kahvia ja pullaa ja ajelemaan ja ties mitä, ja aina ne tulee kävellen ja ukon pitää ne heittää kun "ei oo muuta kyytiä, ei jaksa kävellä" (-siskolla on kampurajalka, eikä tosiaan varmaan jaksa kävellä, mutta...). Ja ramppaa röökillä 25min välein ja hölisee v.tut ja s.atanat tossa pihalla hirveeseen ääneen :kieh: :kieh:
Ja istuu sohvalla ja kuiskii, tai istuvat ihan hiljaa tuntikausia, mikä sekin on äärimmäisen... ärsyttävää :kieh:

Kohta on mitta täynnä, illalla kun saan pojat nukkumaan niin haluan olla RAUHASSA, RAUHASSA... \|O

Miksi sinä ja miehesi ette suoraan sano hänelle, että kävisi harvemmin. Ja minä ainakin käskisin tuon ikäisten siivota suunsa, kun minun kodissani puhuisivat...puhumattakaan, että röökillä käytäisiin. Millä konstilla hän muuten saa hankittua tupakat,kun on noin nuori?

Et tosiaankaan ole liian julma vaan liian kiltti, jos et sano heille suoraan, mitä mieltä olet!

Mitäs päästät sisään. Minä en ainakaan päästäisi jos aina ravaisivat ja samoin kieltäisin ensimmäisenä tuon polttamisen!!! On sentään alaikäinen (kai edes miehesi isoveljenä tuohon puuttuu!!!!) Ja yksikin kirosana meillä niin lentäisi pihalle kuin leppäkeihäs!

Ainako tohon kiroiluun voit varmaan ihan sanoa, et jos pikkusen vähentäisivät siellä teillä majaillessaan kun kuitenki on teidän omat lapset kuulemassa ehkä.

Ja kyllä muakin ärsyttäis tommonen.. Jos siis ihan vaan tulevat hengaamaan teille kuin kotiinsa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 20:59 Tämätyttö kirjoitti:
Miksi sinä ja miehesi ette suoraan sano hänelle, että kävisi harvemmin. Ja minä ainakin käskisin tuon ikäisten siivota suunsa, kun minun kodissani puhuisivat...puhumattakaan, että röökillä käytäisiin. Millä konstilla hän muuten saa hankittua tupakat,kun on noin nuori?

Et tosiaankaan ole liian julma vaan liian kiltti, jos et sano heille suoraan, mitä mieltä olet!

No toi ukko on niin kiltti, että ei se osaa sanoa :/ Tai varmaan se johtuu siitä, että jos sanoo niin kohta on koko suku kimpussa, kun ei nuoret saa tulla kahville... :kieh: Ja voin kertoa että se suku on hirveä \|O

En tiedä mistä tupakkansa hankkii, joltain kaverilta kai? Tai siis että kai sillä on vanhempia kavereita / suhteita, en tiedä.

Kiitos synninpäästöstä, ehkä mä alan "julmailemaan". Oikeasti, mä haluan olla iltaisin rauhassa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 20:59 Tämätyttö kirjoitti:

Kyllä 15-vuotiaat nykyäänki osaa näyttää jo täysikäsiltä. Iteki joskus teininä sain jo tuon ikäsenä ostettua omat kaljat ja tupakat..Lisäks kovin usein tunnetaan joku joka viimeistään tuntee jonkun joka hakee..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:01 pöljä kirjoitti:
Mitäs päästät sisään. Minä en ainakaan päästäisi jos aina ravaisivat ja samoin kieltäisin ensimmäisenä tuon polttamisen!!! On sentään alaikäinen (kai edes miehesi isoveljenä tuohon puuttuu!!!!) Ja yksikin kirosana meillä niin lentäisi pihalle kuin leppäkeihäs!

Pakko ne on päästää, tänäänkin tulivat tuolta kaatosateesta vettävaluvina, kävelymatkaakin on useita kilometrejä :o

Jos sanon että täällä et polta, niin se kävelee tohon nurkan taakse ja polttaa siinä, että se on ihan yhtä tyhjän kanssa. Se saa polttaa kotonaankin :headwall: :/

Eikä se kiroile sisällä, vaan tuolla pihalla :/ Mua nimittäin hävettää jo, kun naapurit näkee että meillä käy tommosia :whistle: :ashamed: \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:02 kameli kirjoitti:
Ainako tohon kiroiluun voit varmaan ihan sanoa, et jos pikkusen vähentäisivät siellä teillä majaillessaan kun kuitenki on teidän omat lapset kuulemassa ehkä.

Ja kyllä muakin ärsyttäis tommonen.. Jos siis ihan vaan tulevat hengaamaan teille kuin kotiinsa.

Eikun kerroin vähän epäselvästi, tossa pihalla ne kiroilevat. Ja juttelee muutenkin niin aivottomia kovaan ääneen, että mulla punoittaa korvat :whistle: \|O

Mua ihan tosissaan ärsyttää. Sanoin miehelle joskus, ja tää sanoi että parempihan se on että hilluvat täällä, kuin kadulla :headwall: :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:10 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:02 kameli kirjoitti:

Eikun kerroin vähän epäselvästi, tossa pihalla ne kiroilevat. Ja juttelee muutenkin niin aivottomia kovaan ääneen, että mulla punoittaa korvat :whistle: \|O

Mua ihan tosissaan ärsyttää. Sanoin miehelle joskus, ja tää sanoi että parempihan se on että hilluvat täällä, kuin kadulla :headwall: :headwall:

No meinaatko ettei teidän pojat voi sisälle kuulla sitä kiroilua vaikka ikkunasta? No joo ei välttämättä joka kerta ja mun mielestä jo se et sua ärsyttää se kiroilu ni riittää ihan syyks niiden likkojen olla kiroilematta teillä, ovat sitte pihalla tai sisällä.

mut hyvä vinkki oli tosiaan toi et laitat ne tekemään kotitöitä ni eivät varmaan ihan heti tuu uudestaan. :laugh: