Oon ihan hurahtanut vauvan-/lastenvaatteisiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "odottaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"odottaja"

Vieras
Odotan esikoista, saatiin jo "tuomio" ettei koskaan saada lapsia, mutta ihme tapahtui! Ennen en voinut vilkaistakaan vauvan-/lastenvaateosastolle päinkään, kun tuntui niin pahalta. Nyt olen 7.kuulla raskaana ja tällä viikolla oon joka päivä käynyt vauvanvaateostoksilla, netistä tilailen vauvanvaatteita ja samalla katselen lastenvaatteita. Tänään mietin että onneks saan ostella lastenvaatteita vielä monta vuotta. :D

Onko tää ihan normaalia?

On ihan normaalia :D Osta eri kokoisia niin kyllä niille käyttöä löytyy. Mä en ainakaan jaksanut synnytyksen jälkeen käydä vaateostoksilla moneen kuukauteen.

On ja ei. Mieti muutakin maailmaa ja luontoa, millaisen maailman tahdot kalleimpallesi jättää.. ja se pieni ihana vauveli ei vaatteista piittaa vuosiin, siis miltä ne näyttää, kunhan on mukavia. JA ei se mikään nukke ole kuitenkaan...

Itse myös höpsähdin täysin kun aloin tuota meidän likkaa odottaa, mutta ajan myötä se innostus hiipui, tietty aina silloin tällöin tulee hetkiä kun jossain kaupoilla liikkuu ja onkin enemmän kuin yksi soma vaate kun höplähdys saa taas vallan :D

Minä myös tykkään, että lapsi on puettu puhtaisiin, siisteihin, kauniisiin ja mukaviin vaatteisiin.. Se ei mielestäni ole nukella leikkimistä jos haluan näin tehdä. Kuljen itse myös kauniissa, puhtaissa ja mukavissa vaatteissa.

Kannattaa harkita kirppareita, fb:ssäkin on sellainen tosi kiva lasten pikku kammari josta tekee ihania löytöjä ja rahaa säästyy. Itsekin olen ihan hirveä lastenvaate friikki mutta ostan suurimman osan käytettynä ja myyn myös omamme eteenpäin!

itse kans "hamstrasin" esikoista odottaessa vaatetta ja vielä syntymän jälkeenkin aika suhteellisen paljon, nyt oon ihan pulassa pienien vaatteiden kanssa :D Kirppaille pitäs kiikutella, mutta ei jaksais millään setviä mitä myydä ja mitä ei (pieniä vaatteita on nyt 4 jätesäkillistä!)
Toinen tulossa kyllä heinäkuussa, mutta en vaan voi kaikkia säilöä kun tilat loppuu kesken :D Hyvä puoli tietenkin, jotta uudelle tulokkaalle ei sitemmin ole (ainakaan vielä) tullut osteltua mitä tahansa vaikka ne onkin niin ihania!

*muoks* esikoinen on nyt 1,5v.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä