H
*huoh*
Vieras
En tiiä mitä tässä oikeen pitäisi tehdä...Perjantaina puhuin avopuolison kanssa jo siitä että jos tämä suhde ei tästä parempaan suuntaan muutu niin olisi sitten paljon helpointa jatkaa matkaa erisuuntiin.Meillä on 1v4kk ikäinen lapsi ja meillä on myös noita riitoja/tiuskimisia tullut jo aika paljon tässä lähiaikoina,saattaa olla myös jokapäiväistä..Mutta mitä mun pitäis tehä kun aina jos puhun miehen kanssa aina riidan aikana että en jaksa ja että yks vaihtoehto on erota,niin mies heti ottaa esille pienen uhkauksen että jos otan eron hänestä ja "vien" lapsen häneltä niin häntä ei enään ole..Arvatkaa uskaltaako tässä koskaan erota tuosta ukosta,että pitäis väkisin olla siltikin suhteessa jos ei mene enään ollenkaan hyvin,ei kait tuosta uskalla sitten erota jos se tuolla lailla uhkailee..Auttakaa te järkevät ihmiset..Mitä tekisitte mun tilanteessa jos teillä mies uhkailis tappaa ittensä jos eroaisitte ja "veisitte" muka lapsen pois isältä..Mies vetoaa siihen että minä VIEN lapsen siltä pois jos ero sattuu olemaan paikallaan..En ymmärrä ja oikeuteen hän on myös meinannut sitten asian viedä että mennään taistelemaan sitten sinne kumpi saa lapsen itselleen..Että tämmöistä tällä kertaa..