Oon ihan hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *huoh*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

*huoh*

Vieras
En tiiä mitä tässä oikeen pitäisi tehdä...Perjantaina puhuin avopuolison kanssa jo siitä että jos tämä suhde ei tästä parempaan suuntaan muutu niin olisi sitten paljon helpointa jatkaa matkaa erisuuntiin.Meillä on 1v4kk ikäinen lapsi ja meillä on myös noita riitoja/tiuskimisia tullut jo aika paljon tässä lähiaikoina,saattaa olla myös jokapäiväistä..Mutta mitä mun pitäis tehä kun aina jos puhun miehen kanssa aina riidan aikana että en jaksa ja että yks vaihtoehto on erota,niin mies heti ottaa esille pienen uhkauksen että jos otan eron hänestä ja "vien" lapsen häneltä niin häntä ei enään ole..Arvatkaa uskaltaako tässä koskaan erota tuosta ukosta,että pitäis väkisin olla siltikin suhteessa jos ei mene enään ollenkaan hyvin,ei kait tuosta uskalla sitten erota jos se tuolla lailla uhkailee..Auttakaa te järkevät ihmiset..Mitä tekisitte mun tilanteessa jos teillä mies uhkailis tappaa ittensä jos eroaisitte ja "veisitte" muka lapsen pois isältä..Mies vetoaa siihen että minä VIEN lapsen siltä pois jos ero sattuu olemaan paikallaan..En ymmärrä ja oikeuteen hän on myös meinannut sitten asian viedä että mennään taistelemaan sitten sinne kumpi saa lapsen itselleen..Että tämmöistä tällä kertaa..

Niin ja vielä lisäys tuohon aloitukseen,lauantaina kun mies ei saanut p***ua niin suuttui siitä ja käski mun lähtä..Oli päissään kyllä..Ja en tykkää kun se on kännissä niin helvetin änkyrä,aina kaivaa jotain riidan aihetta..Meinasin kyllä alkaa jo pakkailemaan kamppeita..Sitten kun rupesin itkemään niin heti oli muka lohduttamassa..En tykkää tuommoisesta että suututaan sen takia jos ei pillua saa ja jos mua ei haluta tai kiinnosta..Olin tosi väsyny vielä silloin ja olisin halunnu nukkua..Sanoinki siitä miehelle mutta se aina vaan suuttu jos sanoin että haluan nukkua että en jaksa..Olisi pitänyt lähteä silloin kun käski mun mennä..Sanoikin jo mulle että hei hei..

Kyllä tuo aika lopunalulta kuulostaa. Et voi ottaa muutenkaan vastuuta elääkö miehesi tai mitä hän muutenkaan tekee, menipä teillä hyvin tai huonosti, joten tuollaiset uhkailut ovat kyllä sellainen asia, ettei niiden, ainakaan toistuvien, jälkeen oikein voi ajatella suhteen jatkumista. Voitko kuvitella, että elät jonkun kanssa vain sen takia, että hän uhkailullaan pitää sinut luonaan, mutta muuten kohtelee huonosti?

Aiotko siis olla suhteessa seuraavat 50v vain sen takia ettei mies "tapa" itseään. Mieti hei oikeesti. Kunhan uhkailee, ja toi ei ole terve parisuhde. Jos itselleen jotain tekee niin ei sen takia että sä jätät sen.

Alkuperäinen kirjoittaja lolliz:
Hitsi miten hieno suhde. Normaalikeskustelu etenee siis näin:
keskustelu->riita->uhkaus erolla->uhkaus itsemurhalla.

Mä en ole miestäni uhannut erolla vaan olen sanonut että ero on yks vaihtoehto jos tämä suhde ei tästä parempaan suuntaan muutu..En ainakaan omalta kannalta näe tuossa asiassa mitään uhkausta erolla jos suhteessa ei enään kertakaikkiaan jaksa ja lapsi kärsii siitä myös..Olen käynyt jo aika alhaalla tässä suhteessa,eli olen meinannut hakeutua ammattilaisen puheille kun on meinannut masennus iskeä,mikään ei silloin kiinnostanut,ei maistunut ruoka,teki vain mieli itkeä kokoajan ja sitten vielä se että tuli ahdistuneisuus.

Lähde kun vielä pääset ja kovaa! Jokainen on vastuussa itsestään ja miksi sitten haluais oikeuteen yms jos ei ole täällä enää taistelemassa lapsesta? Ihan kukkua!

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Kyllä tuo aika lopunalulta kuulostaa. Et voi ottaa muutenkaan vastuuta elääkö miehesi tai mitä hän muutenkaan tekee, menipä teillä hyvin tai huonosti, joten tuollaiset uhkailut ovat kyllä sellainen asia, ettei niiden, ainakaan toistuvien, jälkeen oikein voi ajatella suhteen jatkumista. Voitko kuvitella, että elät jonkun kanssa vain sen takia, että hän uhkailullaan pitää sinut luonaan, mutta muuten kohtelee huonosti?

En voisi kuvitella olevani sellaisen kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja *huoh*:
Alkuperäinen kirjoittaja lolliz:
Hitsi miten hieno suhde. Normaalikeskustelu etenee siis näin:
keskustelu->riita->uhkaus erolla->uhkaus itsemurhalla.

Mä en ole miestäni uhannut erolla vaan olen sanonut että ero on yks vaihtoehto jos tämä suhde ei tästä parempaan suuntaan muutu..En ainakaan omalta kannalta näe tuossa asiassa mitään uhkausta erolla jos suhteessa ei enään kertakaikkiaan jaksa ja lapsi kärsii siitä myös..Olen käynyt jo aika alhaalla tässä suhteessa,eli olen meinannut hakeutua ammattilaisen puheille kun on meinannut masennus iskeä,mikään ei silloin kiinnostanut,ei maistunut ruoka,teki vain mieli itkeä kokoajan ja sitten vielä se että tuli ahdistuneisuus.

Kyllähän mies ottaa sen uhkauksena, sen että otat asian erosta esille, muttet ole kuitenkaan sitä toteuttanut. Ihan samalla tapaa hänen puheensa ovat uhkauksia sinulle. Eikä se mitään alhaalla käymistä ole, jos apua yrittää hankkia, se on ensimmäinen askel parempaan.

No etkö kuitenkin tee nyt juuri niin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ootko läheisriippuvainen? tai ethän sä sitä myönnä... normaali ihminen olis jo lähtenyt tuosta suhteesta.

No kait mä olen,voin sen myöntää..Mutta kyllä mä tästä suhteesta osaan lähteäkkin tosissaan ja se tulee varmasti toteutumaan tässä lähiaikoina..En tiedä mistä tuo sitten johtuu,siis läheisriippuvainen..En ole ainakaan saanut läheisyyttä/hellyyttä tässä muutamaan kuukauteen..

No etkö kuitenkin tee nyt juuri niin?

Kyllä teen,mutta toisaalta pelkään myös erota hänestä kun en tiedä mitä siitä seuraa jos hän raivostuu toden teolla..

kyl mäki sen käsityksen sain että puhut erosta riidan aikana vaikka oliski vaa yks vaihtoehto. ei tuommone ole reilua riitelyä. teil on piäni vauvva, useat parit eroovat kun vaavi on tuon ikäne (luin jostai ku poitsun isästä erosin ku poistu oli about 1,5) just noitte väsyneide riitojen takia. jos mies uhkaa takas itsarilla ja sit samaa hengenvetoon totee menevänsä oikeutee tappelee muksust, ei se ainakaa kauhee tosissaa siit itsarist ole.

menkääs käymää terapeutin puheilla.

Alkuperäinen kirjoittaja dirlis:
kyl mäki sen käsityksen sain että puhut erosta riidan aikana vaikka oliski vaa yks vaihtoehto. ei tuommone ole reilua riitelyä. teil on piäni vauvva, useat parit eroovat kun vaavi on tuon ikäne (luin jostai ku poitsun isästä erosin ku poistu oli about 1,5) just noitte väsyneide riitojen takia. jos mies uhkaa takas itsarilla ja sit samaa hengenvetoon totee menevänsä oikeutee tappelee muksust, ei se ainakaa kauhee tosissaa siit itsarist ole.

menkääs käymää terapeutin puheilla.

Ehdotin miehelle parisuhdeterapiaa mutta ei ollut mitenkään kiinnostunut/innostunut..

Uusimmat

Yhteistyössä