oon huolissani siskostani :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jarno"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jarno"

Vieras
täyttää ens kuun alussa 30. ei ole koskaan ollut parisuhdetta miehen kanssa. hetero on todellakin, sillä hän haihattelee ulkomaalaisia julkkiksia. tietää ettei voi saada mutta katselee niiden kuvia netistä ja kuuntelee musiikkia. mielestäni siskon pitäisi aikuistua eikä olla tuollainen teini. pitäisikö asiaan puuttua?

[QUOTE="vieras";26523219]onko se kalat horoskoopiltaan? jos ei niin tuo ei ole normaalia :D kannattaisi ehkä puhua siskolle että miksi se haikailee miehiä joita ei voi saada.[/QUOTE]

ei ole kun rapu. miten horoskooppimerkki tähän liittyy?

[QUOTE="Jarno";26523265]ei ole kun rapu. miten horoskooppimerkki tähän liittyy?[/QUOTE]

ei oikeastaan mitenkään :D kaksi hyvää ystävääni ovat kaloja ja heillä on juuri tuollaisia haihatuksia. Käykö siskosi ikinä missään missä voisi tavata miehiä? tai onko hänellä itsetunto ongelmia?

Anna siskosi olla kuka on ja venytä vähän sitä tiukkaa pipoa. Miksi kaikkien pitäisi olla niin kuin sinä. Jos hän elää ennemmin fantasiamaailmassa, ole iloinen, koska hän on todennäköisesti onnellisempi kuin kukaan meistä, jotka eivät siihen maailmaan kuulu.

[QUOTE="vieras";26523354]ei oikeastaan mitenkään :D kaksi hyvää ystävääni ovat kaloja ja heillä on juuri tuollaisia haihatuksia. Käykö siskosi ikinä missään missä voisi tavata miehiä? tai onko hänellä itsetunto ongelmia?[/QUOTE]

eipä oikein. on ainakin ollut. en tiedä onko enää. kai..

Onko siskollas ollu koskaan suhdetta mieheen? Jos on ollu, niin oisko tullu pettymys miehiin? Jos siskos haluaa elää ilman miestä, ei kai se mikään pakko ole että, suhde on pakko olla koska se on niin ''normaalia'' ja ''kaikilla normaaleilla ihmisillä on parisuhde''. Yksinolo voi ollakkin ihan hyvä, henkistä kasvua ja kypsymistä, ennen sitä oikeaa. Haluaa elää ja kokea asioita vielä yksin, ennen parisuhdetta.

Onko siskollas ollu koskaan suhdetta mieheen? Jos on ollu, niin oisko tullu pettymys miehiin? Jos siskos haluaa elää ilman miestä, ei kai se mikään pakko ole että, suhde on pakko olla koska se on niin ''normaalia'' ja ''kaikilla normaaleilla ihmisillä on parisuhde''. Yksinolo voi ollakkin ihan hyvä, henkistä kasvua ja kypsymistä, ennen sitä oikeaa. Haluaa elää ja kokea asioita vielä yksin, ennen parisuhdetta.

ei ole koskaan ollut suhdetta mieheen.

[QUOTE="Jarno";26526289]ei ole koskaan ollut suhdetta mieheen.[/QUOTE]

Tai sitten sä et vain tiedä niistä.

Ei mulla ainakaan ole tapana kertoa veljelle jokaisesta miehestä joka mun elämässä on.

[QUOTE="Minna";26526312]Tai sitten sä et vain tiedä niistä.

Ei mulla ainakaan ole tapana kertoa veljelle jokaisesta miehestä joka mun elämässä on.[/QUOTE]

siskoni on kertonut ettei ole ollut. minä uskon ja luotan hänen sanoihinsa.