Oon harrastanut seksiä poikaystävän naimisissa olevan kaverin kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olo

Vieras
Tästä on pari vuotta aikaa. Ei edes pahemmin tunnettu poikaystäväni kanssa vielä silloin.

En ole kertonut asiasta poikaystävälleni. Nyt on sellainen olo, et on pakko kertoa.
Se tapahtui vaan kerran, ja en teksisi sellaista enää, ja toivon ettei tää mieskään, vaikka hänellä tällöin oli useampikin nainen... Nyt ainakin mua kaduttaa ja harmittaa.
Ja kaduttaa ja harmittaa myös se, että en ole tätä asiaa aikaisemmin tunnustanut, vaikka asiaa ollaan jutuissa sivuttukin. Tää on vaivannut mua jo pitkään, mutta en vaan ole sanaa saanut suustani.
Me ei olla joulua yhdessä, mutta heti joulun jälkeen kerron tän hänelle kasvotusten. Pelkään hänen reaktiotaan, mutta kerrottavahan se on..

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemuksen rintaääni;22727872:
Jos siitä on jo pari vuotta aikaa, eikä oo toistunut, niin olis tyhmää ottaa asia esiin nyt. Tai ylipäätään koskaan.

Miksei pitäisi?
Mun mielestä olisi ihan hyvä olla tässä rehellinen.
Vaikka ei tietenkään kaikki mun edelliset seksikumppanit hänelle kuulu.

[QUOTE="suski";22727907]Miksi sitten toi yksikään?[/QUOTE]

No jotenkin.. ollaan tästä asiasta joskus puhuttu, ja hän tietää, että jotain viestittelyä yms. on meidän välillä ollut. En sit vaan kertonut kaikkea...

Ja ovat hyviä ystäviä. Musta olisi vaan reilua kertoa.
Varsinkin, kun ollaan asiasta jo edes ton verran puhuttu.
Hitto.
Kumpi sit on huonompi juttu, kertominen vai kertomatta jättäminen?

Miksei pitäisi?
Mun mielestä olisi ihan hyvä olla tässä rehellinen.
Vaikka ei tietenkään kaikki mun edelliset seksikumppanit hänelle kuulu.

Siksi että siitä on vain haittaa. Toki saisit itseltäsi asian pois sydämeltä, mutta mm. pilaisit hyvän (?) parisuhteen, pahoittaisit poikaystäväsi/miehesi mielen... Asia on kuitenkin jo niin vanha, eikä siitä ileisesti seurannut mitään muuta. En haluaisi itse tietää jos mies olisi hairahtunut kerran monta vuotta sitten.

Niin siis, se mies ei ollut silloin naimisissa kun tämä tapahtui? Vai oli muuten vaan useita naisia? Jos ei ollut silloin vielä naimisissa, niin en ymmärrä mitä se kelleen kuuluu, eikä sunkaan kannata asiaa enää sen enempää pohtia. Kaikilla meillä on menneisyytemme.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemuksen rintaääni;22727940:
Siksi että siitä on vain haittaa. Toki saisit itseltäsi asian pois sydämeltä, mutta mm. pilaisit hyvän (?) parisuhteen, pahoittaisit poikaystäväsi/miehesi mielen... Asia on kuitenkin jo niin vanha, eikä siitä ileisesti seurannut mitään muuta. En haluaisi itse tietää jos mies olisi hairahtunut kerran monta vuotta sitten.

Hyvä parisuhde kyllä. Mutta olisiko se välttämättä tuhoon tuomitto tällaisen paljastuksen jälkeen?

Ja siis, tottakai kerrot jos ehdottomasti haluat! En vain ymmärrä miksi vaarantaisit suhteen nykyiseen poikaystävään jonkun ikivanhan jutun takia. Et ole kuitenkaan poikaystävää pettänyt.

Niin siis, se mies ei ollut silloin naimisissa kun tämä tapahtui? Vai oli muuten vaan useita naisia? Jos ei ollut silloin vielä naimisissa, niin en ymmärrä mitä se kelleen kuuluu, eikä sunkaan kannata asiaa enää sen enempää pohtia. Kaikilla meillä on menneisyytemme.

Mies oli siis naimisissa. Tarkoitin, että näiä "hairahduksia" on hällä ollut muitakin.

En tää asia mua muuten varmaan vaivaisikaan.

Olihan se.
Ja tää asia vaan vaivaa mua, siksi kertoisin.

Miksi se sua vaivaa? Eiköhän kundikaverisi tiedä, että kaverinsa on pettäjätyyppiä. Sinun ja kaverin välillä ei mitään kummempaa kehkeytynyt ja asia on ikivanha, miksi ihmeessä ottaisit sen uudelleen esiin? Ei siitä ainakaan mitään hyvää seuraa. Se ei ole epärehellisyyttä, vanha asia joka on osa menneisyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemuksen rintaääni;22727872:
Jos siitä on jo pari vuotta aikaa, eikä oo toistunut, niin olis tyhmää ottaa asia esiin nyt. Tai ylipäätään koskaan.
Peesi! Miksi satuttasit poikaystävääsi kertomalla tällaista, jos ette olleet edes yhdessä silloin. Pidä morkkis vaan itelläsi ja jätä kertomatta, ikinä.

Mulla on vaan sellainen olo, että olen epärehellinen. Varsinkin, kuten aiemmin jo mainitsin, me ollaan tästä asiasta sen verran puhuttu, että poikaystäväni tietää meillä olleen viestittelyä yms, mutta ei tiedä, että se oikeasti johtikin johonkin.

Tietenkään en halua pahoittaa hänen mieltään! Ajattelin vaan, että tämä on asia, joka olisi hyvä kertoa, ei muuta.

Mies oli siis naimisissa. Tarkoitin, että näiä "hairahduksia" on hällä ollut muitakin.

En tää asia mua muuten varmaan vaivaisikaan.

No tietääkö se vaimo niistä? En tiedä... Kuulostaa aika mulkulta... Kukaan ei tietenkään voi kertoa miten sun poikaystävä asiaan reagoi... Luulen, että pistää välit poikki jompaan kumpaan, joko sinuun tai kaveriinsa. Ja mitä siihen vaimoon tulee... Ennemmin asia kai kuuluisi hänelle?

En osaa kyllä yhtään sanoa, kertoisinko itse. Ainakaan enää tossa vaiheessa. Tietysti jos asia kovasti painaa niin kai se on kerrottava. :/

Mulla on vaan sellainen olo, että olen epärehellinen. Varsinkin, kuten aiemmin jo mainitsin, me ollaan tästä asiasta sen verran puhuttu, että poikaystäväni tietää meillä olleen viestittelyä yms, mutta ei tiedä, että se oikeasti johtikin johonkin.

Tietenkään en halua pahoittaa hänen mieltään! Ajattelin vaan, että tämä on asia, joka olisi hyvä kertoa, ei muuta.

Äh, unohda kertominen ja keskity nykyiseen suhteeseen.

Uusimmat

Yhteistyössä