Mikähän mul on, vaikka mä en oo edes harrastanut seksiä ku mieheni kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma27"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma27"

Vieras
Kihloihin mentiin ku olin 16 v ja menetin neitsyyden. Naimisiin mentiin 18v ja saatiin esikoinen ku olin 19v. Oon aina ollut uskollinen ja tehnyt koti työt siivouksesta tiskaukseen ja pyykin pesuun. Miehen ei ole tarvinnut ruokaa laittaa tai hoitaa lapsia, hän hoitaa nurmikon ja auton huolot.Meillä on viisi lasta, vanhin 8v. Mua alko harmittaa ku mies lähtee taas iltaa viettään työ kamujen kaa ja tiedän et sillä on hauskaa ja tuskin tulee yöksi kotiin, ei tuu ikinä kun lähtee juhlimaan. Mua alko harmittaa kun olin tehnyt makkarakeiton ja se sano että vittu taas makkarakeitoa. Mä en ole koskaan ollut vielä baarissa. 16 vuotiaanaa maistoin kerran votkaa ja se oli pahaa. Mä en jaksais hoitaa tänään lapsia ja samalla siivota koko kotia.

[QUOTE="mamma27";27570321]Miehen mielestä muuten on sotkusta.[/QUOTE]

no mies voi varmaan seuraavaks sitten siivota itse, kun sä lähdet viihteelle...KERRANKIN. Pidä puolesi nainen.

[QUOTE="vieras";27570326]no mies voi varmaan seuraavaks sitten siivota itse, kun sä lähdet viihteelle...KERRANKIN. Pidä puolesi nainen.[/QUOTE]

Kaikki kaverit jäi kun menin naimisiin. En myös vois mennä kun pitää hoitaa lapset ja koti.Ei mies siivoa, ei oo miehen työtä hän on sanonut ja mä oon samaa mieltä.

Yhteistyössä