Sehän on kaunis ja sointuva nimi. Pinja Peppiina. Ja siinä tulisi sitten nuo mieleisesi nimet.
Ultramariini 15.12.2009 #26 Sehän on kaunis ja sointuva nimi. Pinja Peppiina. Ja siinä tulisi sitten nuo mieleisesi nimet.
Tiimarinvihko 15.12.2009 #27 Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo: Hyvä nimi on, ei mitenkään lässy niin kuin tuo yksi väitti. Nätti ja selkeä. Ja Pinja ei vissiin niiiiin yleinen ole...vielä Click to expand... Mä näin viime yönä unta, et mun jompikumpi lapsista oli tarhassa ja siellä oli pikku-Pinja ja iso-Pinja ja monta muuta Pinjaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo: Hyvä nimi on, ei mitenkään lässy niin kuin tuo yksi väitti. Nätti ja selkeä. Ja Pinja ei vissiin niiiiin yleinen ole...vielä Click to expand... Mä näin viime yönä unta, et mun jompikumpi lapsista oli tarhassa ja siellä oli pikku-Pinja ja iso-Pinja ja monta muuta Pinjaa.
vakava sosiaalitapaus 15.12.2009 #28 Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko: Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo: Hyvä nimi on, ei mitenkään lässy niin kuin tuo yksi väitti. Nätti ja selkeä. Ja Pinja ei vissiin niiiiin yleinen ole...vielä Click to expand... Mä näin viime yönä unta, et mun jompikumpi lapsista oli tarhassa ja siellä oli pikku-Pinja ja iso-Pinja ja monta muuta Pinjaa. Click to expand... Kyllä sä olet sisäisesti jo päättänyt nimen =) Mun pojalla on hoitopaikassa yksi pieni ja kiltti tyttökaveri nimeltään Pinja :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko: Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo: Hyvä nimi on, ei mitenkään lässy niin kuin tuo yksi väitti. Nätti ja selkeä. Ja Pinja ei vissiin niiiiin yleinen ole...vielä Click to expand... Mä näin viime yönä unta, et mun jompikumpi lapsista oli tarhassa ja siellä oli pikku-Pinja ja iso-Pinja ja monta muuta Pinjaa. Click to expand... Kyllä sä olet sisäisesti jo päättänyt nimen =) Mun pojalla on hoitopaikassa yksi pieni ja kiltti tyttökaveri nimeltään Pinja :heart: