Oon ehkä vihdoin tullut jonkinlaiseen päätökseen nimiasiassa.. NIMIKRIISIÄ PUKKAA!

Ja tytöstä ois näillä näkymin tulossa Pinja Peppiina.

Aamulla kaverille sanoin, et mieluisimmat vaihtikset tällä hetkellä ois Pinja, Peppi ja Iina. Kaveri sanoi: "laita Pinja Peppi Iina" ja sitten mä keksin Pinja Peppiina :)

Mutta makustelen totakin vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Pinja on kiva, tuossa Peppiinassa häiritsee tuo lopun piina tai siis voivat herttaiset lapsukaiset kutsua sitten Piinaksi.
No Pinja ois kutsumanimi, niin tuskin keksivät toisen nimen perusteella tehdä kiusaa.. tai sitten pitää toivoa että tyttö ei ota moista vakavasti.

vieras
Aivan karmee! Ja mä ihan todella ymmärrän vähän erikoisempiakin nimivalintoja ja yleensä pidän monenlaisista nimistä. Mutta tuo... En ole aivan hetkeen mitään yhtä karseaa kuullut. Peppi tosi kiva, Iina hyvä myös. Mutta Pinja tai Peppiina... Varsinkaan yhdessä. Mieti vielä! =)

Kiva nimi.

Minusta muuten toisella nimellä ei ole väliä, oli se mikä hyvänsä. Eihän sitä missään käytetä! Meidän kuopuksen toista nimeä ei osaa kukaan edes sanoa, eikä ole yhtään tahtia haitannut. :)

Hei, mulla on jonkinsortin kriisi tän nimiasian kanssa.. auttakaa nyt ja sanokaa että onko toi oikeesti ihan kelpo nimi? Huomenna pitäis lähettää maistraatin lappua exälle allekirjotettavaks, joten mun pitäis nyt tietää että laitanko ton vai en. Ja kyllä muidenkin mielipiteillä on merkitystä, sillä mä en ole se kuka tätä nimeä kantaa vaan lapseni, joka saattaa joutua kuulemaan mielipiteitä siitä.

Yhteistyössä