Oon alkanu epäilemään että naapurin rouva antaa rahasta :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.........

Vieras
Miehensä lähtee töihin, nainen vie lapset, lähetulkoon joka päivä heillä käy samaan aikaan joku mies. Siis eri mies joka kerralla. Pariin otteeseen ollut samakin.

Osa viihtyy vähemmän aikaa ja osa pidemmän aikaa...

Tienaakohan se hyvin jos näin on? Viikonloppuisin siellä ei ramppaa ketään kun oma mies on kotona.

Miehensä lähtee töihin, nainen vie lapset, lähetulkoon joka päivä heillä käy samaan aikaan joku mies. Siis eri mies joka kerralla. Pariin otteeseen ollut samakin.

Osa viihtyy vähemmän aikaa ja osa pidemmän aikaa...

Tienaakohan se hyvin jos näin on? Viikonloppuisin siellä ei ramppaa ketään kun oma mies on kotona.

hyvä ihminen mene kysymään, ja kysäse samalla jos rouva kysäisisi miehiltä sopiiko kolmas pyörä, niin saat sinäkin vähäsen lompakon täytettä!:)

Hmmmm...

Joidenkin tutkimusten mukaan suurinpiirtein joka kolmas on pettänyt puolisoaan.
Eli löytyy melkoisesti niitäkin, jotka "antaa" ihan ilmaiseksi.

Rahalla sentään saa leipää ja makkaraa pöytään.

[QUOTE="Hmm";28921397]Kateus vie kalatkin vedestä :(

Ala kilpailijaksi, houkuttelet paremmalla hinnalla asiakkaat itsellesi, niin ei tarvi naapuria kadehtien kytätä[/QUOTE]

peesi, ap on säälittävä kyylä

ja näitä työttömien kadehtijoita riittää, jotka itse makaaat perse homeessa, kuten ap ilmeissti.

no voisihan se olla vaikka ompelija tai parturi, tai sit ne voi olla jotain koruedustajia tms. tavarantoimittajia? ei kyllä ensimmäisenä itselle tulisi mieleen epäillä maksullista...ja harvemmin niitä töitä tai työkavereita vapaa-ajalle kutsutaan.

Itse epäilen myös että naapurini on samanlainen..yöks! vakiona vanha ukko siellä ramppaa..yrittää se ukkokin kierrellä erikautta ettei häntä nähtäisi,mutta samassa taloyhtiössä kun asutaan niin ei se pyörän jättäminen toisen rapun eteen paljon auta kun 30min päästä kuitenkin kävelee hakemaan pyöräänsä! Niin ja tämä nainen on yh..on vara ajella taksilla ja ostella hienoja vaatteita itselle ja lapselleen.

Jos tämä ei ole provo, ja jos epäilysi pitävät paikkansa.... niin ihmettelen, miten nainen pystyy elämään samaan aikaan normaalia perhe-elämää. Saati avioelämää. Millainen mies voisi sallia oman naisensa elävän noin?

Itse epäilen myös että naapurini on samanlainen..yöks! vakiona vanha ukko siellä ramppaa..yrittää se ukkokin kierrellä erikautta ettei häntä nähtäisi,mutta samassa taloyhtiössä kun asutaan niin ei se pyörän jättäminen toisen rapun eteen paljon auta kun 30min päästä kuitenkin kävelee hakemaan pyöräänsä! Niin ja tämä nainen on yh..on vara ajella taksilla ja ostella hienoja vaatteita itselle ja lapselleen.

Että mua nyppii tämmöset, mä olen ollut yh viimeksi vuonna 2002, tuolloin tienasin 3000 euroa brutto plus lapsilisä plus elari. Ja sillä tulolla pystyi ostamaan lapsille mitä halusi, matkustelemaan ulkomailla ja ajamaan taksilla. Se, että on yh, ei automaattisesti tarkoita sitä, että on sossupummi tai pienituloiinen. Js se vanha ukko voi olla vaippaka ko. naisen isä.

[QUOTE="poikia3";28922860]Että mua nyppii tämmöset, mä olen ollut yh viimeksi vuonna 2002, tuolloin tienasin 3000 euroa brutto plus lapsilisä plus elari. Ja sillä tulolla pystyi ostamaan lapsille mitä halusi, matkustelemaan ulkomailla ja ajamaan taksilla. Se, että on yh, ei automaattisesti tarkoita sitä, että on sossupummi tai pienituloiinen. Js se vanha ukko voi olla vaippaka ko. naisen isä.[/QUOTE]

Minäkään en ymmärrä miksi yksihuoltajuus yhdistetään pienituloisuuteen. Jos eroaisin miehestäni, niin tuskin saisin sen perusteella palkanalennusta. Ja tuo vanhempi ukko voi vaikka olla naisen vakipano, oletettavasti jotkut vanhat ukot saavat seksiä ilman rahaakin.

[QUOTE="poikia3";28922860]Että mua nyppii tämmöset, mä olen ollut yh viimeksi vuonna 2002, tuolloin tienasin 3000 euroa brutto plus lapsilisä plus elari. Ja sillä tulolla pystyi ostamaan lapsille mitä halusi, matkustelemaan ulkomailla ja ajamaan taksilla. Se, että on yh, ei automaattisesti tarkoita sitä, että on sossupummi tai pienituloiinen. Js se vanha ukko voi olla vaippaka ko. naisen isä.[/QUOTE]

Työttömänä? tai siis eihän se työtön ole kun saa maksua miehistä. No on jännä isä kun viihtyy 30min TARKALLEEN...Kyllä,olen katsonut kellosta! muiden ihmisten kulkemisia en seuraa mutta alkoi epäilykset herätä kun miehiä juoksee siellä,niin aloimpa kyttäämään :D :D Kyttärin leima otsassa on rento olla ;)

No voihan se olla jotain normaaliakin hierontaa? Tai muita terveyshoitoja?
Ja jos olisi seksiä maksusta, entä jos se on miehen tiedossa ja ihan fine sille? Aika hyvin siitä taitaa saada kuitenkin rahaa, verottomana.
Nykyään sitä kaikenlaista hihhuloitsijaa, mistä tietää..

Työttömänä? tai siis eihän se työtön ole kun saa maksua miehistä. No on jännä isä kun viihtyy 30min TARKALLEEN...Kyllä,olen katsonut kellosta! muiden ihmisten kulkemisia en seuraa mutta alkoi epäilykset herätä kun miehiä juoksee siellä,niin aloimpa kyttäämään :D :D Kyttärin leima otsassa on rento olla ;)

Toivottavasti et ole mun naapuri. Mulla kun saattaa sekä isä, eno että veli käydä täällä puolen tunnin ruokatauolla. Shokki!

niin, ekassa viestissä et maininnut työttömyydestä mitään. Tiedätkö varmasti, että on työtön. Esim. minä voisin tehdä työni liki täysin kotoa käsin - ja esim. huomenna teenkin töitä kotona. Siitä hyvästä mulle maksetaan 4600 euroa kuussa, ihan palkkaa.

Toki voit olla ihan oikeassakin, mutta tosiaan yh ei välttämättä ole persaukinen. ja samaa homma voi tehdä perheellinenkin.

Yhteistyössä