H Henrietta Aktiivinen jäsen 23.07.2004 8 078 0 36 26.08.2008 #1 mutta nyt,tää biisi on ainakin tooosi hyvä: Viva la vida http://www.youtube.com/watch?v=dvgZkm1xWPE
S Sanni76 Aktiivinen jäsen 11.03.2008 2 053 0 36 26.08.2008 #2 Niin on!Tosin tykkään myös vanhasta coldplayn tuotannosta :heart: