E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Siis jos joku on sanonut ettei halua lapsia sen takia ettei kestä synnyttää jos vaikka pelkää?
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Mä en nyt ihan tajua kysymystä..
Mä olen kestäny 2 synnytystä ja toukokuussa jos mentäs kolmannen kerran. Hyvin kestää.
Alkuperäinen kirjoittaja luulisin:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Mä en nyt ihan tajua kysymystä..
Mä olen kestäny 2 synnytystä ja toukokuussa jos mentäs kolmannen kerran. Hyvin kestää.
Siis kun on niitä ihmisiä' jotka eivät halua lapsia,nin tämä viittaa varmaan heihin
Alkuperäinen kirjoittaja en tajuu:Niin moni ihmettelee ja vatvoo kuinka joku synnyttää niin ja niin monta lasta, mutta mä mietin sit tätä
Alkuperäinen kirjoittaja paula-a:siis helppoahan on se ensimmäinen synnyttää ku ei tiedä viellä mitään koko tulevasta mutta se kanssa voi ensisynnyttäjää pelottaa kun ei tiedä mikä on edessä mutta yks iso tekijä on se kun joku kertoo synnytys kokemuksensa ja valittaa kuínka sattuu niin se voi laukaista tuon en ikinä unohda kun kaverini aikoinaan sano että ja mä en ikinä aijo synnyttää mitään ja hups keikkaa heille syntyi 2 viikkoa sitten niin suloinen poika että olen kateudesta kankea itseäni pelotti kuopuksen syntymä kun tiesin mitä on tulossa mutta ylätykseni olikin että se olikin niin nopea että sai unohtaa kivunlievitykset vaikka arvioitiin että kestää 7 tuntia mutta ei mennyt kuin 3 tuntia ja 20 minuuttia eli totesin et ennemmin pitkä synnytys kun nopea koska kivut ovat huomattavasti voimakkaammat: :flower: