N
Nuori_tyttö
Vieras
Aattelin kysyy täältä apua kun en vaan oikein ite oo varma. Oon jutskaillut yhen miehen kanssa netissä pidempään ja hän ei oo halunnu paljastaa kaikkea ittestään. Ja on ollu asenteella, että "vaan jutellaan" kun mies on mua niin paljon vanhempi. Mies on ollut mahtiseuraa ja nyt oon ihastunut siihen. Onkelma on vaan se, että mä oon 16v ja mies on yli 40v. EIkä siinä kaikki, ukko on naimisissa ja sillä on lapsia, mutta liitto on tosi huono. Mies sanoi, että voi hitto kun olis 20v nuorempi ja tapais mut... jne...
Mies sano, että ehkä parempi lopettaa yhteydenpito mutta emmä haluu. Mies lähetti kuvansakkin vähän aika sitten. Se oli sanonu, että ei ollu tarkoitus alunperin mennä semmoseen ja että mun pilvilinnat romahtais, mutta mä rakastin sitä myös ulkonäön puolesta...
Öö siis mä en nyt tiedä mitä tekis. Musta vaan tuntuu, että mun on ihan pakko yrittää kaikkeni että saisin ton miehen tai sitten mun sydän ei saa ikinä rauhaa...
Mies sano, että ehkä parempi lopettaa yhteydenpito mutta emmä haluu. Mies lähetti kuvansakkin vähän aika sitten. Se oli sanonu, että ei ollu tarkoitus alunperin mennä semmoseen ja että mun pilvilinnat romahtais, mutta mä rakastin sitä myös ulkonäön puolesta...
Öö siis mä en nyt tiedä mitä tekis. Musta vaan tuntuu, että mun on ihan pakko yrittää kaikkeni että saisin ton miehen tai sitten mun sydän ei saa ikinä rauhaa...