Öö mitäs teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuori_tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nuori_tyttö

Vieras
Aattelin kysyy täältä apua kun en vaan oikein ite oo varma. Oon jutskaillut yhen miehen kanssa netissä pidempään ja hän ei oo halunnu paljastaa kaikkea ittestään. Ja on ollu asenteella, että "vaan jutellaan" kun mies on mua niin paljon vanhempi. Mies on ollut mahtiseuraa ja nyt oon ihastunut siihen. Onkelma on vaan se, että mä oon 16v ja mies on yli 40v. EIkä siinä kaikki, ukko on naimisissa ja sillä on lapsia, mutta liitto on tosi huono. Mies sanoi, että voi hitto kun olis 20v nuorempi ja tapais mut... jne...

Mies sano, että ehkä parempi lopettaa yhteydenpito mutta emmä haluu. Mies lähetti kuvansakkin vähän aika sitten. Se oli sanonu, että ei ollu tarkoitus alunperin mennä semmoseen ja että mun pilvilinnat romahtais, mutta mä rakastin sitä myös ulkonäön puolesta...

Öö siis mä en nyt tiedä mitä tekis. Musta vaan tuntuu, että mun on ihan pakko yrittää kaikkeni että saisin ton miehen tai sitten mun sydän ei saa ikinä rauhaa...

[QUOTE="ap";27941855]EI oo koska ei oo mitään semmosta vonkameininkiä ollu. Siis aivan eri kuin muut miehet netissä.[/QUOTE]

No tietenkin se esittää olevansa erilainen kun muut miehet.

Mitä luulet että sinusta haluaa?Lapsillensa äitipuolen?

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Alkuperäinen kirjoittaja vattulan väki;27941865:
No tietenkin se esittää olevansa erilainen kun muut miehet.

Mitä luulet että sinusta haluaa?Lapsillensa äitipuolen?

Nokun toi juttu lähti ihan jutteluna ei ollu mitään semmosta meininkiä alkuunkaan. Kyllä mä tunnistan ne epätoivoset pillumiehet.

FYI, ihmiset lähtee huonoista liitoistaan joka helvatan päivä. Että opettele nyt jo tunnistamaan se bullshit, että mies vonkuu ettei voi lähteä kaverimaisesta tai huonosta liitosta, koska lapset, puolison terveys tai varat ei anna myöten = paskapuhetta.

Äijä on hebofiili ja nyt oikeesti keskityt omiin tuleviin jatko-opintoihis ja sen ihan sulle oikean odotteluun!

• Tykkää
FYI, ihmiset lähtee huonoista liitoistaan joka helvatan päivä. Että opettele nyt jo tunnistamaan se bullshit, että mies vonkuu ettei voi lähteä kaverimaisesta tai huonosta liitosta, koska lapset, puolison terveys tai varat ei anna myöten = paskapuhetta.

Äijä on hebofiili ja nyt oikeesti keskityt omiin tuleviin jatko-opintoihis ja sen ihan sulle oikean odotteluun!

Ukko on selkeesti ammattilainen. Varmaan useemmankin nuoren tytön kietonut tolla tavalla. Ongelma on se, että tuo tyttö on jo tämän tapauksen suhteen menetetty tapaus. Kyllä sen nyt itekkin tietää, että kun tuossa iässä hormonit hyrrää, niin se on menoa. Onneksi itteä ei olis todellakaan voinut tommoset vanhat ukot vähempää kiinnostaa. Toisaalta silloin ei ollut nettiäkään, että sillai helpompaa.

Olishan se kiva antaa järkeviä neuvoja, mutta eipä taida mikään auttaa.

[QUOTE="ap";27941855]EI oo koska ei oo mitään semmosta vonkameininkiä ollu. Siis aivan eri kuin muut miehet netissä.[/QUOTE]

Ja ihan täytyi tänne laittaa kysymys. Ja vielä perjantaina. Ihanko tosissasi luulet, että joku uskoisi sinua?

[QUOTE="ap";27941914]No kaikkea. Olla hänen kanssaan, jutella, rakastella, tehdä yhdessä asioita ja pohtia maailmaa...[/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh:

Unohdit mainita, että haluat lapsia hänen kanssaan. Ja olla pikkuvaimo.

[QUOTE="vieras";27941907]Ja ihan täytyi tänne laittaa kysymys. Ja vielä perjantaina. Ihanko tosissasi luulet, että joku uskoisi sinua?[/QUOTE]

No olisko parempi kysyy maanantaina? Nyt on vaan vkl tulossa ja tiettyjä asioita vois tapahtua, joten pakko kysyä nyt kun voi.

[QUOTE="vieras";27941907]Ja ihan täytyi tänne laittaa kysymys. Ja vielä perjantaina. Ihanko tosissasi luulet, että joku uskoisi sinua?[/QUOTE]

Avaa silmäsi, provonhuutelija, tuollaista tapahtuu ihan oikeasti, Suomessa.

Ap:lle, pyydän, unohda. Mies on sairas pedofiili, ei tuo ole todellakaan normaalia.

Viimeksi muokattu:
hahahah....Toi kun jäis kiinni 16 vuotiaan painamisesta niin pitäs äiti kyllä huolen, että lapsiaan ei tapais koskaan ja vakuutan ja vannon että joka ikinen tuttu kääntäisi tollaselle pedofiilille selkänsä. Jos toi on totta niin melkein toivois, että tollanen idiootti sais ansionsa mukaan ja pilais elämänsä.

• Tykkää
Minne ap hävisi? Ainakin sai keskustelua aikaan.

Jos ap:n juttu olisi totta, kannattaisi yrittää asettua pettäjämiehen vaimon asemaan. Tuntuisiko mukavalta, kun ollaan aloitettu yhteiselo ja jonkun ajan päästä mies lähteekin uuden neitsykäisen mukaan?

Noita "huonoissa avioliitoissa" eläviä kyllä riittää.

Yhteistyössä