Lähin ulos, ilman rahaa/korttia tms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä oon palanut loppuun miehen laiskuuden ja kusipäisyyden takia. Mitään ongelmia ei oo selvitetty 10 vuoteen. Mies on loukannut monilla asioilla. Mulla on pahaolla.
Mies on saanut mut tuntemaan itseni vialliseksi, rumaksi ja mitättömäksi.

Äsken kun otin asiat esille jotka mua on loukannut, mies vaan makaa sohvalla, aikani yritin, mies käski olla hiljaa!

sitte sanoin että mitä jos pidetään sit sellanen diili että mä etsin miehen muualta ja mies saa tehdä mitä vittu lystää. , otetaan ero sit ku muksu on 18v.

Mies totes ihan sama
Mä totesin että selvä mä lähen sit kattoo löydönkö miehen . Ryntäs mun perään , mutta mä luulen että olisi käynyt käsiksi. Varma en voi olla kun pääsin ovesta ulos.

Nyt mietin että mitä järkee vittu tässä on

Pitäiskö mennä kotiin kattoo ettei riehu kun siellä on koirat? lähdenkö mun vanhemmille??

Vittu että vituttaa

Haista vittu, jos mulla on pahaolla ja mies on syypää niin mä puhun just silloin ku siltä tuntuu, jos mies on välinpitämätön eikä viitsi sanoa mitään ja sit käskee olla hiljaa niin kyllä huudan.

Sehän oikeuttaa miehen siihen että voi tuhota tavaroita ja käyttäytyy uhkaavasti.

Olisi selvittänyt yhdenkin kerran edes yhden asian, ottanut vastuun, selittänyt miksi on tehnyt niin.

Mies on torjunut mua seksuaalisesti.

Parisuhdeongelmat kannattaakin selvittää huutamalla yllättäen syytösten tulva sohavalla lepäilevälle lauantai-iltana :devil:

Haista vittu, jos mulla on pahaolla ja mies on syypää niin mä puhun just silloin ku siltä tuntuu, jos mies on välinpitämätön eikä viitsi sanoa mitään ja sit käskee olla hiljaa niin kyllä huudan.

Sehän oikeuttaa miehen siihen että voi tuhota tavaroita ja käyttäytyy uhkaavasti.

Olisi selvittänyt yhdenkin kerran edes yhden asian, ottanut vastuun, selittänyt miksi on tehnyt niin.

Mies on torjunut mua seksuaalisesti.

Vastauksesi avaus kertoo, että olin oikeassa. Kerron sinulle myös uutisen: erittäin moni mies tulee parisuhteessa torjutuksi seksuaalisesti - jotkut viikoittain, toiset harvemmin. Jos he tästä raivostuneena lähtevät ovet paukkuen, heitä pidetään itsekkäinä ja epäkypsinä.

Mä sanon että jos seksiä ei ole, vaikka tekisit mitä sen eteen että kumppaniasi alkaisi kiinnostamaan. On täysi lupa käydä vieraissa. Maailmassa ei olisi yhtään sotaa tai turhaan kuollutta jos ihmiset vain nussisivat enemmän ja järkevästi. Mutta joku 2000 vuotta sitten keksitty yksiavioisuus hömpötys jota silloinkaan miehet eivät edes noudattaneet on aivopessyt koko länsimaan. Ranskalaisia lukuunottamatta. Kumppania on turha syylistää asiasta, jos ei kykene. Parempi vain vähin äänin hoitaa asiat muualla sivistyneesti. Miten tyhmiä ja avuttomia ihmiset oikein on? Totuus on se, että avioliitto on usein vain taloudellinen sopimus ja sopimus siitä että yhdessä tehdään jälkikasvua ei muuta. Ei siinä mitään rakkautta ole ainakaan sitten myöhemmin vaan ns. Kiintymistä toiseen kuten esim. Perheen jäseneen. Mutta ihmiset miettii liikaa moraalia ja onko oikein pettää? Parempi on miettiä kannattaako säilyttää oma mielenterveys ja olla onnellinen? Paitsi jos ei osaa olla asian kanssa sujut henkisesti niin silloin ei kannata.

Yhteistyössä