En tiiä kauanko viel jaksan haaveilla asioista mitä haluaisin.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
kun mun ja miehen haaveet ei käy yhteen!ainakaan mies ei piittaa,sanoo vaan mun haaveille ettei niihin oo rahaa tai ei oo mahollista vaikka mä tiedän että jos seki tarpeeksi haluais niin ne ois mahollisia!!!tää on niin ahistavaa ku oon yksin haaveitteni kanssa ja neki joudun näillä näkymin unohtaa:(mies tienaa tähän taloon rahat ja mä kotiäitinä niin miehen mukaan mennään....

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
kun mun ja miehen haaveet ei käy yhteen!ainakaan mies ei piittaa,sanoo vaan mun haaveille ettei niihin oo rahaa tai ei oo mahollista vaikka mä tiedän että jos seki tarpeeksi haluais niin ne ois mahollisia!!!tää on niin ahistavaa ku oon yksin haaveitteni kanssa ja neki joudun näillä näkymin unohtaa:(mies tienaa tähän taloon rahat ja mä kotiäitinä niin miehen mukaan mennään....

Tosi omituinen ajattelutapa. Että se kellä on eniten rahaa, päättää. Ei ei ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Tosi omituinen ajattelutapa. Että se kellä on eniten rahaa, päättää. Ei ei ei...
Ja tässä Cassyn kanssa samaa mieltä, meillä yhteiseen hyvään käytetään rahat, mutta sitä rahaa ei niin paljon ole että niitä haaveita toteuteltais helposti, joten vuorollaan, sopivan tilaisuuden sattuessa kummankin haaveita toteutellaan. Toki niistä keskustellaan yhdessä ja mietitään että onko ne edes mahdollista toteuttaa. Jotkut haaveet olen haudannut aikaa sitten kun tiedän että ne ei ole toteutettavissa. Realismia.

No mä oon kyllä sitä mieltä että se joka maksaa laskut ja lyhennykset, kyllä silläkin jotain sananvaltaa on oltava. Itteäni ainakin ottais aivoon maksella ELÄMÄÄ ja toinen siinä sitten haaveilee jostain jostain mitä itse ei koskain maksais.

Mutta haaveet ovat ihana asia. Haaveilla voi ja pitää, vaikka haaveita ei voisi toteuttaakaan. Ehkei kannata kertoa kaikkia haaveita miehelle, jos hän kokee ne ahdistavaksi eikä itsekään kannata ajatella, että ne voisivat toteutua heti tai lähiaikoina. Kaikkihan ei toteudu välttämättä koskaan. Sitten asiat ovat tosi huonosti, jos ei ole haaveitakaan.