U unikuu Vieras 09.07.2008 #1 ei mitään kivaa ja räväkkää.. tylsää ja tylsä.. plääplää sitä ja plääplää tätä.. missä on kaikki sähisijät ja väärällä jalalla heränneet,häh?
ei mitään kivaa ja räväkkää.. tylsää ja tylsä.. plääplää sitä ja plääplää tätä.. missä on kaikki sähisijät ja väärällä jalalla heränneet,häh?