Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:|O tylsää on
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:|O tylsää on
Niin on ja hiljasta niinkui jossain huopatissu tehtaalla |O
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:ai, meillä esikoinen kävi sen kattoon elokuvissa, muut näemme sitten jouluna, tuolla se oottaa paketointia se dvd.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mua ei väsytä mutta on vaan vmäisen tylsää...poitsu nukkuu ja äijäke on duunissa
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon tänää siivonnu,vaihtanu olkkaris järjestyksen ja laittanu keittiön ja olkkarin ikkunoitten väliin kivat jouluvalot. :xmas: mie oon ollu ahkera.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon tänää siivonnu,vaihtanu olkkaris järjestyksen ja laittanu keittiön ja olkkarin ikkunoitten väliin kivat jouluvalot. :xmas: mie oon ollu ahkera.![]()
Hei ei tuo autaMun piti kanssa siivota tänään, mutta ehän mie jaksa tehhä mitään täällä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon tänää siivonnu,vaihtanu olkkaris järjestyksen ja laittanu keittiön ja olkkarin ikkunoitten väliin kivat jouluvalot. :xmas: mie oon ollu ahkera.![]()
Hei ei tuo autaMun piti kanssa siivota tänään, mutta ehän mie jaksa tehhä mitään täällä :ashamed:
miekii vähän niiku yllätyin että olin niin ahkera.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:mä en ole tehnyt yhtään mitään =)