Onpas täällä hiljaista, tekis ihan mieli kiljaista....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkanen2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
ai, meillä esikoinen kävi sen kattoon elokuvissa, muut näemme sitten jouluna, tuolla se oottaa paketointia se dvd.

Meilläkin oli tarkoitus säästää jouluks, mutta mies ei sitä sitten muistanut ja läväytti sen syliini tänään :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Mua ei väsytä mutta on vaan vmäisen tylsää...poitsu nukkuu ja äijäke on duunissa

Mua väsyttää ja sen kyllä huomaa, liikkeet on hitaita ja peti houkuttelee niiiiin kovasti ettei oikein tiiä miten kauan jaksaa vastustaa. *läpsii itseään ympäri korvia*

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mie oon tänää siivonnu,vaihtanu olkkaris järjestyksen ja laittanu keittiön ja olkkarin ikkunoitten väliin kivat jouluvalot. :xmas: mie oon ollu ahkera. :)

Hei ei tuo auta :laugh: Mun piti kanssa siivota tänään, mutta ehän mie jaksa tehhä mitään täällä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
mie oon tänää siivonnu,vaihtanu olkkaris järjestyksen ja laittanu keittiön ja olkkarin ikkunoitten väliin kivat jouluvalot. :xmas: mie oon ollu ahkera. :)

Hei ei tuo auta :laugh: Mun piti kanssa siivota tänään, mutta ehän mie jaksa tehhä mitään täällä :ashamed:

miekii vähän niiku yllätyin että olin niin ahkera. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:

miekii vähän niiku yllätyin että olin niin ahkera. :D

Voi kun määkin yllättyisin vielä tänään :D

Mun on ihan pakko mennä vähäks aikaa maate
k025.gif

Yhteistyössä