Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä nyt valehtelevat vähän väliä suomalaisista. Moni eu Suomesta paljoa tiedä, eikä kiinnosta. Onhan noilla aika paljon meitä naapureitaVenäjän media ei taida haukkua Suomea joka päivä tai pelotella Venäjän ja Suomen välisellä sodalla!
Siksi rakkaus suomalaisia kohtaan säilyy.
Toista se on täällä meillä hölmölässä - pressaa myöden itketään kuinka kohta iso paha Venäjä tulee rajan yli!
Käsittämätöntä paskaa!
Olen herttainen naapurin tyttö mutta silti olen yksin.
Ns. tavallinen suomalainen mies. Fiksu, rauhallinen, uskollinen ja kunnioittava.Voih... millaisen miehen haluaisit?
Mitä nyt valehtelevat vähän väliä suomalaisista. Moni eu Suomesta paljoa tiedä, eikä kiinnosta. Onhan noilla aika paljon meitä naapureita
Suomessa tällaiset herttaiset naapurintytöt alkavat olla harvinaisia, suorastaan uhanalaisia.
Venäjän media ei taida haukkua Suomea joka päivä tai pelotella Venäjän ja Suomen välisellä sodalla!
Toista se on täällä meillä hölmölässä - pressaa myöden itketään kuinka kohta iso paha Venäjä tulee rajan yli!
Käsittämätöntä paskaa!
Vuoden 1918 sotaan osallistuivat myös Saksa ja Ruotsi. Vanjan osuus vuonna 1918 oli lähinnä vetäytyä Suomesta, koska Venäjä ja Saksa olivat niin sopineet Brest-Litovskin rauhassa.vanja osallistui 1918 sotaan ja miehitti jatkosodan aikana mm. Kuusamon ja Karjalan kannaksen
että ei se ihan Talvisotaan rajoittunut
Suomalaisille ei koskaan ole syötetty väärää tietoa?Älä ole naiivi. Tavallisille venäläisille on syötetty väärää tietoa iät ja ajat. Nuorempi polvi, joka ei ole elänyt neuvostoaikaa, alkaa olla jo fiksumpaa. No tosin oli kyllä niitä loikkareita neuvostoaikana, tajusivat totuuden.
Tuota harrastavat kaikki poliitikot.historian vääristely ja ihan suoranainen valehtelu kuuluu venäläiseen poliittiseen kulttuuriin
Satuolento.Ns. tavallinen suomalainen mies. Fiksu, rauhallinen, uskollinen ja kunnioittava.
Siltä vaikuttaa. Mutta mä olenki luovuttanut.Satuolento.
Putleri on päästään sairas ja kompleksinen, joten pakko olla varpaillaanNiinpä!
Se ei vain yksinkertaisesti kannata - siinä ole mitään järkeä!
Navalnyi haluaa liittää Suomen Venäjään, joten ainakin minun mielestä on vain hyvä se, ettei Navalnyistä tule Venäjän presidenttiä.Kannattaa katsoa Yle Areenalta dokkari Navalnyi, Putinkin vihollinen. Putinin johtamalla Venäjällä on hengenvaarallista, jos vastustat hallintoa. Fiksut muuttavat pois.
Niinkö?Venäjän media ei taida haukkua Suomea joka päivä tai pelotella Venäjän ja Suomen välisellä sodalla!
Käsittämätöntä paskaa!
Vanha stoori netissä mikä on jääny mieleen. Varmaan perustuu kuitenkin ihan tositapahtumiin.Lissu! Mikä stoori toi on?
Vanha stoori netissä mikä on jääny mieleen. Varmaan perustuu kuitenkin ihan tositapahtumiin.
Nämä sinun hyvinä tyyppeinä pitämät rantahurrit äänestävät ruotsalaista kansanpuoluetta (RKP).No ei varmaan kannata tavallisia venäläisiä vihata sekopäisten johtajien takia.
Minäkin vihaan RKP:läisiä ja heidän rotuerotteluporukkaa, mutta tavalliset ruotsinkieliset voivat olla ihan hyviä tyyppejä.
No nykyajasta minä kirjoitankin - neuvostomaiden liitto meni jo, ja me ollaan Eurostoliitossa.Älä ole naiivi. Tavallisille venäläisille on syötetty väärää tietoa iät ja ajat. Nuorempi polvi, joka ei ole elänyt neuvostoaikaa, alkaa olla jo fiksumpaa. No tosin oli kyllä niitä loikkareita neuvostoaikana, tajusivat totuuden.
Löytyykö Rapalan juhlamalli poskesta?Samanlaisia kuin sun muut stoorit täällä. Kun sopii sun tarinaan tai ajamiisi asioihin, niin varmaan on totta.
Näin ne urbaanilegendat muuttuvat todeksi ja lopulta joidenkin päässä niihin luotetaan enemmän kuin journalismiin.