Onpas mulla samanlainen nimimaku

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Seela Sellan vanhempien kanssa. he kun ovat antaneet tyttärelleen nimeksi

Seela Maini Marjatta,

ja mie voisin - jos joskus tytön saisin - antaa tismalleen saman nimen omalleni.

:heart: :heart: :heart:

(Tää on näitä elämää suurempia huomioita, jotka on pakko heti kertoa jonnekin ;)...)

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja väme:
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Marjatta...? Yöks..

Kalevalainen yhteys on se, miksi tykkään kovasti.

sen takia tietenkin tykkäät kovasti..siis se kalevala

Musta on kiva, että nimillä on joku merkitys tai että niiden takana on tarina. Ja Marjatalla on.

Tuli raskaaksi puolukasta ja se se jaksaa yläkoululaisia ihmetyttää ja naurattaa...

Kivat nimet kuitenkin ja Seela Sella on paras suomalainen naisnäyttelijä!

Alkuperäinen kirjoittaja Marjatta:
Alkuperäinen kirjoittaja väme:
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Marjatta...? Yöks..

Kalevalainen yhteys on se, miksi tykkään kovasti.

sen takia tietenkin tykkäät kovasti..siis se kalevala

Musta on kiva, että nimillä on joku merkitys tai että niiden takana on tarina. Ja Marjatalla on.

Tuli raskaaksi puolukasta ja se se jaksaa yläkoululaisia ihmetyttää ja naurattaa...

Kivat nimet kuitenkin ja Seela Sella on paras suomalainen naisnäyttelijä!

Ne kuuntelee myös tarkasti, kun kertoo Marjata tarinan taustoja, siis sitä, miksi Kalevalassa on tuollainen tarina.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Onko Sörhiksellä vauvakuume? :saint:

Seela on hieno nimi. Mainissakaan ei mitään vikaa, ja Marjatta nyt on niin perisuomalainen ja ylevä kuin olla voi :)

:laugh: :laugh: :laugh: Juu ei ole. Tai ainakaan vanhoista vauvanvaatteista eroon hankkiutuminen ei liene sen taudin yleisimpiä ilmenemismuotoja käsittääkseni :D.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
:laugh: :laugh: :laugh: Juu ei ole. Tai ainakaan vanhoista vauvanvaatteista eroon hankkiutuminen ei liene sen taudin yleisimpiä ilmenemismuotoja käsittääkseni :D.

Onpas.
Sulla on pikkupoika, seuraavaksi sä haluut sen Seelan... :D

No, en mä kyllä allekirjoita tuota. Sitä paitsi kyllä mä ihan yhtä toista nimeä olen mahdolliselle tulevalle tyttärelleni kaavaillut ;).

Yhteistyössä