Onpas mitäs nyt hiljentyny... :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onpaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onpaaaaaa

Vieras
Pari tuntia sitten kävin eikä ollu paljoa kirjotuksen tippunu...
Onko muittenki mielestä palsta hiljentyny?

Kyllä tätä uutta palstaa on oppinu jo käyttämään ja ihan kiva on...

ennen oli aina illasta kauheet provoilut täällä muista viihdyttämässä... aamulla sitten kattomaan aina et mitä siellä on tapahtunu sen jälkeen ku ite meni nukkumaan...

Nykyään hyvä jos alotuksen kolmannelle sivulle tippuu :/

Mua ärsyttää se, että välillä viestit menee valvojien hyväksyttäväksi. Siis ihan tavalliset viestit. En mä ainakaan jaksa muistella ja etsiä myöhemmin niitä ketjuja, että onko viestit tulleet ja mulle vastattu.

Mua ärsyttää se, että välillä viestit menee valvojien hyväksyttäväksi. Siis ihan tavalliset viestit. En mä ainakaan jaksa muistella ja etsiä myöhemmin niitä ketjuja, että onko viestit tulleet ja mulle vastattu.

Onkohan muuten yksikään noista tarkastettavaksi menevistä viesteistä loppujen lopuksi löytänyt tietään palstalle?

Minäkin kirjoittelin monta viestiä yhteen aktiiviseen ketjuun lähes kolme tuntia sitten, ja yksi viesteistäni joutui sitten yllättäen tarkistettavaksi. Vieläkään sitä ei siellä näy, ja koko keskustelu on muutenkin jo kuollut.

Tässä ei ole ei sitten niin mitään ideaa! Ärsyttää varsinkin siksi, kun tuo "sensuroitu" viestini ei todellakaan sisältänyt mitään, mitä voisi edes hyvällä mielikuvituksella epäillä sisällöltään epäasialliseksi.

Ei tosiaan mikään ihme, että palsta on niin hiljainen ja tapahtumaköyhä nykyään.

Yhteistyössä