Mitäs tää nyt on???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Kaikki kysyy "missä vika, menkat myöhässä ja testi plussaa" mutta mitäs sit ku menkat tulee muutaman pvän ajoissa, oireet ei häviä vaan pahenee koko ajan, mekkakipuja eikä hyytymiä ole, vuoto kuitenkin lähes menkkavuotoa määrältään. Ja pari kertaa testattu o-testillä selkeä plussa ja sen verran usein oon raskaana ollu ja aikasemminkin oon saanu o-testillä + ja sit perään r-testillä + että tiiän testaamattakin et + se näyttäs.
Et mikäs tän homman nimi sit on, onko kellään vastaavaa kokemusta?

Pelkään kohdun ulkosta ihan mielettömästi...

Kun vuoto loppuu, testaan r-testillä ja jos ja kun + ni soitan et pääsen ultrattavaks. Mutta jos jollakulla kokemusta vastaavasta niin saa kertoa.

Kohdun ulkoisessa oli juuri noin. Ikävä kyllä. Silloin vuoto tulee usein suht. normisti, kun raskaus ei kerran ole kohdussa eikä se "raskauslimakalvo" kasva kohtuun. Keskenmenossakin minulla oli plussa-testissä vuodon jälkeenkin, mutta sitten oli kanssa kipuja ja hyytymiä.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Kohdun ulkoisessa oli juuri noin. Ikävä kyllä. Silloin vuoto tulee usein suht. normisti, kun raskaus ei kerran ole kohdussa eikä se "raskauslimakalvo" kasva kohtuun. Keskenmenossakin minulla oli plussa-testissä vuodon jälkeenkin, mutta sitten oli kanssa kipuja ja hyytymiä.

No sitä KU:ta pelkäänkin. Mulla kans kokemusta kemiallisesta raskaudesta ja alkuraskauden KM:stä ja sillon oli runsaampi vuoto mitä nyt + mielettömät kivut + hyytymät.

VOI P*SKA!! Ei muuten mutta tässä ollaan jo 2 lasta menetetty raskauden puolessa välin että pitihän sen tänkin vielä tulla. Mä kun oon tunnetusti raskaana VAAN siks että täytän kaikki huonot tilastot. :(

Nehän voi olla myös valemenkat. Ovat vain normaalia niukemmat. Minulla on kerran ollut ja ultrassa odottikin yllätys, että hedelmöittyminen olikin tapahtunut kuukautta aikaisemmin. En edes raskaustestiä osanut silloin tehdä, kun menkat, siis nää valemenkat oli menkkojen aikaan. Luulin vain, ettei tärpännyt.

Terve poikavauva saatiin, vaikka etisen istukan vuoksi jouduttiin sektiolla leikkaamaan masusta ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Nehän voi olla myös valemenkat. Ovat vain normaalia niukemmat. Minulla on kerran ollut ja ultrassa odottikin yllätys, että hedelmöittyminen olikin tapahtunut kuukautta aikaisemmin. En edes raskaustestiä osanut silloin tehdä, kun menkat, siis nää valemenkat oli menkkojen aikaan. Luulin vain, ettei tärpännyt.

Terve poikavauva saatiin, vaikka etisen istukan vuoksi jouduttiin sektiolla leikkaamaan masusta ulos.

Oon mä tätäkin vaihtoehtoa mielessä pyöritelly mutta...
Pelkään tota KU niiiiiiin paljon, ihan ku sitä p*skaa ei ois jo tarpeeks näiden rakauksien osalta ollu jo. :(

Alkuperäinen kirjoittaja +:

Onks sulla ollu KU? Oliko sulla normi menkat sit ja oliko kipuja menkkojen aikaan? Kuinka pian kivut sit alko?

Yhteistyössä