Onpas ilkeä kommentti! :/

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=779644

Tuossa ketjussa nuori Tytsi sai pari aika ilkeää kommenttia...erityisesti pisti silmään Sankkulin kommentti: " Toivottavasti et ole häpeäksi koulullesi" :/ Vielä mustana kirjoittanut! Mä sain ainakin käsityksen, että tuo on ihan suoraa veetuilua :\|

Mikä teitä mammoja vaivaa, jotka kiusaatte nuorta tyttöä?! :headwall: Annetaan kaikkien kukkien kukkia :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:28 Florence kirjoitti:
Mä en ymmärtänyt tuota kommenttia mitenkään pahalla. Eiköhän siinä tarkoitettu kannustamaan myös hyvään suoritukseen. Hymyhymiökin oli perässä.

Sama täällä :D

itsekin voisin tuollaista lausetta käyttää tarkoittaen sillä et toivottavasti sinullakin oli hyvä todistus..

(ilmankos mua ei aina ymmäretäkkään :whistle: )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:28 Florence kirjoitti:
Mä en ymmärtänyt tuota kommenttia mitenkään pahalla. Eiköhän siinä tarkoitettu kannustamaan myös hyvään suoritukseen. Hymyhymiökin oli perässä.
Kyseinen nikki on kyllä aiemminkin laittanut tuollaisia kommentteja...toi hymiö oli vaan pehmentämässä sitä pottuilua.
 
DakotanEmo
\Kyseinen nikki on kyllä aiemminkin laittanut tuollaisia kommentteja...toi hymiö oli vaan pehmentämässä sitä pottuilua.

[/quote]

Näin minäkin sen käsitin. Multa lähtisi järki kyllä välittömästi jos joku ilkeäisi sanoa tuollaista omalle tyttärelle, en vastaa seurauksista jos aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä, pitää sitä inhoaan/katkeruuttaan/omapäisyyttä ihan omassa tiedossa.
 
OUI
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:30 minäpä kirjoitti:
Minusta tuo oli tuolta tytsiltä aika erikoista rehvastelua... vähän tyyliin "meijän isi on parempi ku teijän isi"...
JA #&%?$!* MARJAT. SUOMALAISET ON VAAN NIIN SAA.TANAN KATEELLISIA TOISILLE. SE ON IHAN SAMA MITEN ASIAN MUOTOILEE NIIN JOKU HUONO ITSETUNTOINEN TYYPPI SITÄ KADEHTII KUITENKIN.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:32 DakotanEmo kirjoitti:
\Kyseinen nikki on kyllä aiemminkin laittanut tuollaisia kommentteja...toi hymiö oli vaan pehmentämässä sitä pottuilua.
Näin minäkin sen käsitin. Multa lähtisi järki kyllä välittömästi jos joku ilkeäisi sanoa tuollaista omalle tyttärelle, en vastaa seurauksista jos aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä, pitää sitä inhoaan/katkeruuttaan/omapäisyyttä ihan omassa tiedossa.

[/quote]

Peesi ja minä ainakin pidän tuonkin ikäistä nuorta vielä lapsena...enkä siedä lasten haukkumista/mollaamista aikuisten taholta. Nuoruusiässä muutenkin voi olla itsetunto-ongelmia.
 
no eiköhän sellanen rehvastelu sallita jos on syntynyt -89. sehän on vaan hieno juttu jos on ylpeä koulustaan. kuinka moni lukiolainen nykyään on ylpeä koulustaan, enemmänkin haukutaan vaan.

Hienoa tytsi 89!
 
Mä en nyt tajua. Tehdään aloitus, jossa paheksutaan jonkun sanomista toiselle ja nyt tästä on tulossa mollausketju tätä toista vastaan :eek:

Tytsi vastaan Sankkuli. Eikö tämä ole juuri sitä lapsellisuutta. Mä en ala :/
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:35 Aniida kirjoitti:
no eiköhän sellanen rehvastelu sallita jos on syntynyt -89. sehän on vaan hieno juttu jos on ylpeä koulustaan. kuinka moni lukiolainen nykyään on ylpeä koulustaan, enemmänkin haukutaan vaan.

Hienoa tytsi 89!
Aivan. Itselläkään ei ole pahaa sanomista kouluista, aina siellä on löytynyt järkeviä opettajia kuin myös niitä ärsyttäviä tapauksia jotka eivät vaan ymmärrä. Siis jotka vain tuijottavat yhteen asiaan eivätkä pysty näkemään asioiden erilaisuutta.. Ompa vaikia selittää, ymmärrätte varmaan.
Osaa sitä jokainen rehvastella, asiat vaan vaihtuu. Jotkut enempi, jotkut vähempi, ei sen kummempaa.
 
Turha tästä on täällä jauhaa. Kommentti oli tarkoitettu ilkeämieliseksi...Olen keskustellut Sankkulin kanssa y-viestein ja hän näkee minut itserakkaana ja ylimielisenä ihmisenä :/ valitettavaa, mutta ei voi mitään. Olen jo tottunut siihen, ettei palstalla hyväksytä lapsettomia teinejä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:45 tytsi-89 kirjoitti:
Turha tästä on täällä jauhaa. Kommentti oli tarkoitettu ilkeämieliseksi...Olen keskustellut Sankkulin kanssa y-viestein ja hän näkee minut itserakkaana ja ylimielisenä ihmisenä :/ valitettavaa, mutta ei voi mitään. Olen jo tottunut siihen, ettei palstalla hyväksytä lapsettomia teinejä.
Hyvä, ettet ota nokkiisi, minä en tuota ketjua mitenkään olisi pitänyt itserakkaana tai ylimielisenä, enkä sinua, vaikka usein ajattelenkin aika eritavalla asioista kuin sinä =) On mukavaa, kun saa olla iloinen ja ylpeä jostain, johon kuuluu, vaikkapa omasta koulustaan!
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:45 tytsi-89 kirjoitti:
Turha tästä on täällä jauhaa. Kommentti oli tarkoitettu ilkeämieliseksi...Olen keskustellut Sankkulin kanssa y-viestein ja hän näkee minut itserakkaana ja ylimielisenä ihmisenä :/ valitettavaa, mutta ei voi mitään. Olen jo tottunut siihen, ettei palstalla hyväksytä lapsettomia teinejä.
Toi tummennettu kommentti.. Aika kapeakatseinen.
Monesti kun ihminen kehuskelee, antaa sellaisen kuvan että hänen kommenttinsa ja tekonsa ovat ainoat oikeat niin istä tulee väkisinkin kuva ylimielisestä ja itsekkäästä ihmisestä. Se, että osaa nähdä asioissa kaikki puolet ja ymmärtää myös erilaiset katsontakannat antaa ihmisestä paremman kuvan. Luonnollisesti. Harkiten, asioita tunnustellen liikkeelle vaan.
 
Mä en myöskään ymmärrä että aikuiset ihmiset veetuilevat "lapselle".
Kai se tässä irc elämässä on, kun ei tunne toista niin esim. ikäkäsitys hämärtyy täysin.

Tytsy-89 hän on aivan lapsi vielä, voisi olla tyttäreni.
Kieltämättä suhtaudun hänen teksteihin juuri sillä tavoin, mutta haluan kuitenkin kannustaa ja kehottaa häntä(kin) kertomaan omat mielipiteensä.
Vaikka ne joskus tuntuisivat lapsellisiltakin.
 
vieraana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:27 Lentokala kirjoitti:
Mä en myöskään ymmärrä että aikuiset ihmiset veetuilevat "lapselle".
Kai se tässä irc elämässä on, kun ei tunne toista niin esim. ikäkäsitys hämärtyy täysin.

Tytsy-89 hän on aivan lapsi vielä, voisi olla tyttäreni.
Kieltämättä suhtaudun hänen teksteihin juuri sillä tavoin, mutta haluan kuitenkin kannustaa ja kehottaa häntä(kin) kertomaan omat mielipiteensä.
Vaikka ne joskus tuntuisivat lapsellisiltakin.
Peesi tohon tummennettuun.
Ja vaikka tää lapsi olisi kuinka lapsirakas, niin ehkä joidenkin aikuisten on vaikea ymmärtää miksi "aikuisten palstalla" pyörii lapsia kun aikuiset puhuvat omien lastensa asioista.
Mun tytär on tän tytsyn ikäinen enkä tiedä olisko kiva tietää että tyttö lukee täällä äiteen kirjotuksia,välillä arkoja/noloja...
 

Yhteistyössä