onpa todella suosittu olo!!!! helvetti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
kaveri laitto tänään viestin, et lähdenkö sen kans illalla ottaa siideriä. sanoin et voin lähteekin. kaveri laitto et soittelee mulle seiskan aikaan. no, ei soittanu eikä vastannu. laitoin viestiä et ei kai sitten tehdä mitään niin se soitti et on meidän yhdellä kaveripariskunnalla istumassa iltaa et ovat lähdössä liikenteeseen, mut mä en kuulema mahdu autoon.
jes kiitos, ala nyt sit tässä vaiheessa tekeen omia suunnitelmia enää kun kello on noin paljon. olen meikannut, hiukset on laitettu, paremmat vaatteet päällä ja kaappi täynnä siideriä. huraa!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no voi pylly, harmittaa sun puolesta! Onko mahdoton ajatus lähteä yksin?

ei kai se mitenkään mahdoton ajatus ole, mutta kyllä vähän harmittaa sit yksin mitään pohjia lipitellä ja yksin maksaa taksi baariin ja toivoa et siel olis tuttuja... :(

kuule, ei kun liikenteeseen vaan kun kerran oot jo laittautunut. eiköhän siellä viihteellä uusiakin tuttuja tule, jos ei vanhoja sit kävele vastaan.. koita vaan piristyä ja lähde ulos. :)

nyt ei auta masentuu, vaikka törkeen tempun teki :/ luuri käteen ja soitapa joku kaveri mukaan ja lähet rilluttelemaan, tai ihan vaikka yksinäänki meet :) elä anna "kaveris" kuvitella et hähää sinne himaan jäi itkemään, vaan näytä että sullakin voi olla kivaa ja muutakin tekemistä eikä sun iltas heistä riipu :)

Mulla on kans tällaisia "kaveriata".. Tai sit soitetaan, et "mä haluisin lähtä baariin, mut oon kysynyt siltä ja tältä ja vaikka keltä eikä kukaan lähde. Niin lähtisitkö sä?" Tulee olo; viimeinen oljenkorsi eikä mun kans muuten lähtis, jos jonku muun sais kaverikseen..

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no voi pylly, harmittaa sun puolesta! Onko mahdoton ajatus lähteä yksin?

ei kai se mitenkään mahdoton ajatus ole, mutta kyllä vähän harmittaa sit yksin mitään pohjia lipitellä ja yksin maksaa taksi baariin ja toivoa et siel olis tuttuja... :(

lähe ihmeessä ja näytä sille "frendilles" jos näät et hauskaa on ilman häntä, todella kurja tyyppi!

Mullakin on ollu tommonen ääliö kaveri. Suuttui kovasti kun asiasta kerran huomautin. Mutta käy yksinään edes pyörähtään jossain, ties mitä kivaa sieltä löytyy.

tekipä kaverisi tyhmästi... ja sori heti perään kun kerron mun kaverista :) "unohti" ilmoittaa et illanvietto peruttu. en tiiä millon oisin saanut tietää, ellen olisi itse samana päivänä hälle soitellut muissa asioissa. tekee myös juuri tuota: olen soitellu, sille tälle ja tuolle, kukaa ei lähe baariin, lähetkö sä? ilmottaa mulle et saanut kuskin ja lähtee meneen kaupungille, ahaa, mun täytynee sit mennä taksilla perästä...

idiootteja on maailma täys. Mut kun ap olet laittautunut, niin älä tosiaan anna pilata iltaas, vaan mene baariin ja katso jos siellä vaikka ois kuin hauskaa, toivottavasti!

minkähän takia yleensäkin olen hyvin vähän tekemisissä naisten kanssa. Löytyi näitä tyyppejä omastakin tuttavapiiristä useita, mutta ei löydy enää! Kai sitten joidenkin piireihin on "naamaraja " ei kiinnosta. Parempi yksin kun huonossa seurassa!

"kaveri" laitto viestin et anteeks oikeesti et meni tällee, et olin kyl alkuperäsessä suunnitelmassa laskettu mukaan, mut sit tuli yks yllärivieras sinne joka sitten vei mun paikkani autosta...!!! joo, ymmärrettävää et jos tulee sellanen vieras mikä tässä nyt on kyseessä et sitä ei sit voi passittaa takas kotiinkaan et mukaan se on otettava (on siis kauempaa) mut sit vois tosikaverina jäädä itsekin pois kyydistä ja kehiteltäis yhdessä jotain. kirjotinkin sille vastaukseks niin ja se laitto et on kyllä nyt tosi paska fiilis et sori oikeesti. joopa. en jaksanu vastata enää mitää.

kiitos kaikille tsempeistä!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
kaveri laitto tänään viestin, et lähdenkö sen kans illalla ottaa siideriä. sanoin et voin lähteekin. kaveri laitto et soittelee mulle seiskan aikaan. no, ei soittanu eikä vastannu. laitoin viestiä et ei kai sitten tehdä mitään niin se soitti et on meidän yhdellä kaveripariskunnalla istumassa iltaa et ovat lähdössä liikenteeseen, mut mä en kuulema mahdu autoon.
jes kiitos, ala nyt sit tässä vaiheessa tekeen omia suunnitelmia enää kun kello on noin paljon. olen meikannut, hiukset on laitettu, paremmat vaatteet päällä ja kaappi täynnä siideriä. huraa!!

:o:o.o

Meillä on vissiin sama kaveri? :D

_hug:

Mekin kerran sovittiin, että lähdemme naapurikaupunkiin kaverin luo katsomaan yhtä bändiä. Toimin kuten sinäkin, valmistauduin iltaan.

Kappas, pian "kaveri" ei enää vastannutkaan puhelimeen. Otinn kyydin naapurikaupunkiin ja menin rinkuttamaan kaverin ovikelloa, ajattelin että oli tapahtunut jotain kamalaa, kun ei edes ovea avaa. Lopulta jouduin lähtemään tyhjin käsin kotiin.

Kaveri olikin löytänyt parempaa seuraa, eikä kehdannut ilmoittaa minulle, että sorry, suunnitelmiin tulikin muutos!

Vitutti niin paljon, että välimme ovat siitä asti olleet katki. Aikaa tapahtumasta pari vuotta.

Että kyllä näitä kusipäitä maailmaan mahtuu.
:hug:

Yhteistyössä