Onpa ihmiset tulleet tylsiksi!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En aloita uusia ketjuja. Kimmentoin ketjuihin, jotka heräättävät minussa hilpeyttä. Hihkaise, jos bongaat viestini, jossa kerron Sanna Marinin olevan kissa. Minussakin on paljon kissamaisuutta. Joku palstailija väittää minun olevan kamelikuskin vaimo. Mieluummin olisinkin kuin Teemu Selänteen äänitorvi Sirpukka.

vierailija
vierailija
Niinpä. Köyhät on jutut taas.
Ihan kivasti täällä juttu kulkee. Palstalta näkee mikä ihmisiä askarruttaa.
Pienessä maassa olemme kuin kaikki samaa perhettä.
Oli ihana herätä aamulla naapurin lapsen itkuun sisäpihalla kai päiväkotiin matkalla. Muistan kun vuosia sitten kuuntelin työpaikkani avotilassa radiossa soivaa Happoradion laulua, jonka sanoissa ihmetellään miksi nainen itkee kun lapsi nauraa. Minulle lasten äänet ovat kauneinta musiikkia. Päivä on taas illassa. Keitän kahvit Prisman 40 % hävikkipullan kaveriksi, ja katson Ylen uutiset ja A-studion. Kaupan kassalla tuli edellisen asiakkaan asioidessa tekninen vika kassakoneelle. Ulkomaalaistaustainen mieskassa puhui hyvää suomea, ja sanoi jonolle ”sekunti”. Elämässään voi käyttää sekunnin monella tavalla. Nyt käytän sen sulkemalla tämän palstan, ja käyn suukottamassa kamelilaumani. Niiden taluttajan ohjelmasta minulla ei ole mitään tietoa. Ehkä pitäisi varata aika avioliittoterapeutille. Se on yksi lempivitseistäni viime vuosituhannen puolelta. Sen aikainen puolisoni ei välittänyt kyttyräselkäisistä hiekkaerämaan kulkijoista. Tämän palstan juttuihin ei kannata luottaa tippaakaan. Perättömiä juoruja kuin Seiskassa. JSN tuskin tietää tämän palstan olemassaolosta mitään.

Yhteistyössä