vierailija
Täälläkään ei juuri ole muita keskustelun aloituksia kuin niitä mitä jo lehdissäkin on.
Ettekö keksi enää mitään itse?
Etkö itse keksi mitään?Täälläkään ei juuri ole muita keskustelun aloituksia kuin niitä mitä jo lehdissäkin on.
Joko olet hankkinut joulukalenterin itsellesi?Jutellaan jostain kivasta. Ja pidetään iloa yllä.
Pitäiskös semmonen hankkia? Voisin oikeastaan kokeilla tänä vuonna, että miltä se tuntuu. Ei huono idea.Joko olet hankkinut joulukalenterin itsellesi?
Monta. Monta laadukasta olen tehnyt mutta ei tunnu kelpaavan. Moneenkos olet kommentoinut? Muutakin kuin kiukutellut.Millä tavalla tää sun typerä märinäsi auttaa tilannetta? Montako laadukasta aloitusta olet itse tänään tehnyt ja pitänyt yllä hyvää keskustelua?
Tavallaan hyvä ettei ole kiinnostavia ketjuja. Ruutuaikaraportti näyttää sen avulla siedettävältä.Monta. Monta laadukasta olen tehnyt mutta ei tunnu kelpaavan. Moneenkos olet kommentoinut? Muutakin kuin kiukutellut.
Komeita revontulia Yle aamussa. Mistä lie revontuli saanut nimensä?Täälläkään ei juuri ole muita keskustelun aloituksia kuin niitä mitä jo lehdissäkin on.
kyllä, jos kuvittelee sen hännän pensseliksiKomeita revontulia Yle aamussa. Mistä lie revontuli saanut nimensä?
Ketturepolaiselta luultavasti.
ei ole tiedetty, missä on pohjoinen kun ei ole opetettu kaikille ilmansuuntia. Kettuhan pyydystää aina loikkaamalla samaan ilmansuuntaanKarakul Fat Tailed Sheep
The Karakuls are a unique sheep in Canada, and a rare breed, but in Central Asia, they are one of the most plentiful breeds, especially Mongolia and Uzbekestan .www.thefatewe.com
kyllä, jos kuvittelee sen hännän pensseliksi
tee itse. Miksi siinä on vain 24 luukkua?Pitäiskös semmonen hankkia? Voisin oikeastaan kokeilla tänä vuonna, että miltä se tuntuu. Ei huono idea.
Keskikoulun oppikirjassa luki et vain poikaoppilaille. Opetettiinko kansalaiskoulussa molemmille?ei ole tiedetty, missä on pohjoinen kun ei ole opetettu kaikille ilmansuuntia. Kettuhan pyydystää aina loikkaamalla samaan ilmansuuntaan
Paa vaatetta alle ja ylleTylsyydestä en tiedä mutta kylmä ainakin on. Sisällä ja ulkona
Jutellaan jostain kivasta. Ja pidetään iloa yllä.
Mistä alusta laskien?Ap, älä ainakaan mua syytä tylsistymisestä, oon ollu yhtä tylsä jo alusta lähtien.
Iloa pintaan vaikka ilveilemällä!Toivottavasti huomenna on paremmat jutunaiheet tällä palstalla.
Ankeuttajat pitäkööt edes yhden syyslomapäivän palstalta.
ei aina ehtiskäänToivottavasti huomenna on paremmat jutunaiheet tällä palstalla.
Ankeuttajat pitäkööt edes yhden syyslomapäivän palstalta.
Ihan kivasti täällä juttu kulkee. Palstalta näkee mikä ihmisiä askarruttaa.Niinpä. Köyhät on jutut taas.