Ono muiden 3-vuotiaat tälläisiä takiaisia?

Meidän poika kiehnaa nykyään koko ajan kyljessä kiinni, ei voi edes vessassa käydä yksin.
Uusi piirre pojassa siis. Nytkin kun mä oon keittiössä ja hän oli olohuoneessa (meillä avointa yhteistä tilaa) niin piti tulla mun viereen tähän keittiön tuolille, kun ei kuulemma nähnyt mua tarpeeksi hyvin olohuoneen puolelta.
Ei voi esim. lastenhuoneesta hakea mitään lelua ilman aikuista, vaan kaikki pitää nykyään tehdä yhdessä.

Mä kyllä koen, että tämä on pojalla joku vaihe nyt vaan.
 
Meillä.
Neuvolan mukaan niin normaalia :D


Mutta jos mennään jonnekin niin se sylissä kiehnaaminen ja nyyhkyttäminen, takertuminen ja tarraaminen.... spagetiksi heittäytyminen yms.
ÄITITITITITITIäitiäiti..

Alkaa tolla poitsulla olla tuota kokoa nimittäin jo!
 
3v täyttävistä kaksosista poika on se, joka viihtyy paremmin vielä sylissä. :) Saa kyllä esim. vessassa käydä rauhassa, mutta usein muuten tulee paljon syliin tai viereen halimaan. Mun mielestä ihanaa. =) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Meillä.
Neuvolan mukaan niin normaalia :D


Mutta jos mennään jonnekin niin se sylissä kiehnaaminen ja nyyhkyttäminen, takertuminen ja tarraaminen.... spagetiksi heittäytyminen yms.
ÄITITITITITITIäitiäiti
..

Alkaa tolla poitsulla olla tuota kokoa nimittäin jo!
Just noin meilläkin :D



 
On just tuommosta et kesken kaiken se on yhtäkkiä ihan kyljessä kiinni kyöhnäämässä ja parhaillaan se on kantanu lelut ja muut aarteensakkin ihan mun viereen ja syliin ja siinä sitten leikitään kun tilaa ei muka olis muualla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
3v täyttävistä kaksosista poika on se, joka viihtyy paremmin vielä sylissä. :) Saa kyllä esim. vessassa käydä rauhassa, mutta usein muuten tulee paljon syliin tai viereen halimaan. Mun mielestä ihanaa. =) :heart:
Mustakin tää on kyllä aika liikkistä :heart:
Varsinkin kun tuolla poitsulla on tähän saakka ollut yleensä niin kiire, ettei juuir ole syliin ehtinyt, kun on pitänyt juoksujalkaa mennä paikasta toiseen. Joten nautitaan tästä läheisyydestä nyt niin kauan kun sitä kestää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
On just tuommosta et kesken kaiken se on yhtäkkiä ihan kyljessä kiinni kyöhnäämässä ja parhaillaan se on kantanu lelut ja muut aarteensakkin ihan mun viereen ja syliin ja siinä sitten leikitään kun tilaa ei muka olis muualla :)
Tuttua :D Mäkin oon nykyään autojen parkkipaikkana tai ajoratana kaiket illat ;)
 
Iina
Onkohan tää pojilla jotenkin ominaisempaa? Meillä tyttö ei oo koskaan ollu kovin takertuvainen vaan tosi omatoiminen pienestä asti, mutta poika on ollu syntymästään asti roikkujainen ja 3-vuotiaana ei sais ees yksin mennä vessaan :) Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
 

Yhteistyössä