milläköhän perusteella se määrittyy se onnistumisprosentti? onko siihen laskettu mukaan kaikki yritykset esim insseistä? että ei ole otettu huomioon sitä että onko häiriöitä naisessa vai ei. Kun masennus meinasi iskeä kun selvisi että inssien onnistumismahdollisuus on vaan 20% :ashamed: entä jos naisella on kaikki oikein hyvin ja kunnossa.. onko siinäki tuo 20 % se luku :\| Sitä yrittää repiä toivon murusia kaikesta mistä vaan vois...